کد مطلب : ۷۳۴
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای ساخت و تجهیز مدارس و تکریم معلمان اختیار تام از سوی نماینده دولت در استان دارد بنابراین در انتظار برنامه های این اداره هستیم.
باید البرز را از محرومیت در سرانه های آموزشی رها کنیم/شورای آموزش و پرورش استان در جهت تحقق مصوبات، پویاتر شود
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، با اشاره به اینکه به هفته بزرگداشت مقام معلم نزدیک می شویم، افزود: اکنون برای جبران ضعف ها و عقب ماندگی سرانه های آموزشی و پرورشی استان برنامه های بزرگی در دستور کار استان داریم.
وی ادامه داد: برای این منظور ضرورت دارد که اعضای شورای آموزش و پرورش استان رویکرد خود را از جلسات تشریفاتی به سمت کارگروه های عملیاتی و اجرایی تغییر دهند.
عبداللهی گفت: برنامه ساخت 200 مدرسه تا پایان دولت سیزدهم و آغاز فاز اول آن با هدف احداث 100 مدرسه طی مشارکت دولت و خیرین در استان اجرایی خواهد شد بنابراین این شورا مسئولیت خطیری به عهده دارد.
وی افزود: اعضای شورای آموزش و پرورش استان باید طرح و برنامه های با قابلیت اجرایی ارائه دهند و در برای تحقق آنها پیگیر و پیشتاز باشند.
استاندار البرز گفت: شهرداری ها و دستگاه های مربوطه مکلف به جانمایی زمین های مناسب برای احداث مدرسه هستند و اعضای شورا باید روند امور را دنبال کنند.
وی افزود: بنده بعنوان نماینده عالی دولت در استان مسئولیت های متعددی را دارم که با توجه به مطالبات و نیازهای مردمی باید به انها بپردازم بنابراین تک تک مسئولان استان باید در حوزه خود نسبت به اجرای مصوبات و برنامه ها اهتمام داشته باشند.
عبداللهی با اشاره به ضرورت تکریم معلمان در تمامی ایام سال و بویژه در هفته گرامیداشت مقام معلم، گفت: در این ایام باید تمامی مدیران دستگاه های اجرایی به سهم خود از معلمان تجلیل کنند، معلمان نمونه استان باید شناسایی شوند و نام و عکس آنها در نقاط مختلف شهر باشد.
وی با اشاره به اینکه باید تعاونی های مسکن برای معلمان راه اندازی شود، افزود: تکریم معلمان باید به واقع صورت گیرد چراکه امید و انگیزه بخشیدن به آنها بر کیفیت آموزش و پرورش نسل های آینده کشور تاثیر بسزایی دارد.
استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با راه اندازی ستاد نهضت مدرسه سازی در استان با اقدامات ویژه ای همچون احداث 200 مدرسه و جلب مشارکت خیرین کل کشور، البرز را از محرومیت در سرانه های این بخش رها کنیم.
وی افزود: 35 معلم استان را در شرایط شیوع کرونا از دست دادیم بنابراین دیدار با خانواده های آنها در این ایام ضرورت دارد.
عبداللهی گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای ساخت و تجهیز مدارس و تکریم معلمان اختیار تام از سوی نماینده دولت در استان دارد بنابراین در انتظار برنامه های این اداره هستیم.
ایجاد 50 زمین چمن ورزشی در مدارس البرز آغاز شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: سلامت روحی و جسمی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو اجرای طرح ایجاد 50 زمین چمن ورزشی در مدارس البرز آغاز شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه اجرای طرح نهضت ملی طراحی و ایجاد ۵۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای (طرح شهید سردار سلیمانی) در استان که روز چهارشنبه در مدرسه اهل بیت حصارک کرج برگزار شد، با اشاره به اراده جدی ملی و استانی در راستای جبران کمبودها و ضعف های سرانه های آموزشی استان، افزود: پس از جلسات و مصوبات استانی و ملی، پیگیری های میدانی در جهت تحقق هدف آغاز عملیات اجرایی 100 مدرسه تا پایان سال، آغاز شده است.
وی ادامه داد: اکنون نیز طرح شهید سلیمانی نیز با هدف ساخت 50 زمین چمن ورزشی مصنوعی در مدارس استان آغاز شد.
عبداللهی گفت: با تحقق این امر گام موثری در جهت جبران کمبود سرانه های ورزشی در مدارس برداشته می شود و به طور قطع ادامه خواهد داشت.
وی افزود: سلامت روحی و جسمی دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو اجرای این طرح در البرز آغاز شد.
استاندار البرز گفت: برای این منظور اعتبارات لازم تامین شده و شهرداری های استان نیز در این مسیر همراهی خواهند داشت و زیرساخت های مورد نیاز را فراهم می کنند.
https://sedayesanatgar.ir/vdchtknqd23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما