کد مطلب : ۷۳۷
plusresetminus
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز ضمن تاکید بر همکاری نمایندگان مجلس از لزوم بهره‌مندی اقشار مختلف و ارائه خدمات رایگان در حوزه سلامت و آموزش خبر داد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز: لزوم بهره‌مندی اقشار مختلف از خدمات رایگان در حوزه سلامت و آموزش 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، رحیم بنامولایی در آئین تجلیل از خیرین حوزه سلامت و حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی که شامگاه یکشنبه همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و به میزبانی موسسه محکم در کرج برگزار شد، بیان کرد: در قانون اساسی کشور مسئله آموزش و بهداشت مورد توجه بوده اما به ارائه خدمات رایگان در جامعه پرداخته نشده است، انتظار ما این است که نمایندگان مجلس اقدام مهمی در این راستا انجام دهند.

وی با بیان اینکه توجه به خدمات درمانی رایگان حتی در کشورهای همسایه ایران نیز مورد توجه بوده است، گفت: در کشورمان نیز به جای پرداخت های نقدی در قالب یارانه که موجب افزایش تورم است باید موارد مثبتی مانند خدمات رایگان در جامعه پایه ریزی شود تا همه اقشار جامعه بتوانند در مباحثی مانند درمان از این فرصت ها استفاده کنند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز به عنوان یکی از فعالان عرصه اقتصادی اظهار امیدواری کرد که با بهبود شرایط در این زمینه شاهد افزایش عزت نفس و مناعت طبع مردم در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مختلف خیرین در حوزه هایی مانند ساخت مدارس و یا کمک به حوزه درمان گفت: در اتاق بازرگانی نیز توسط جمعی از فعالان اقتصادی در قالب فعالیت های مرکز نیکوکاری ابرار نخبه پروری از مدرسه تا دانشگاه انجام شده، استعدادهای زیادی را کشف و حمایت کرده و با پرداخت هزینه های تحصیلی آنها را از آموزش های لازم بهره مند می کنند.

بنامولایی با بیان اینکه بخشی دیگر از مسئولیت های اجتماعی خیرین در حمایت از زنان سرپرست خانوار و جمع آوری دختران خیابانی بی سرپرست تعریف شده است، افزود: در کنار آن فعالیت هایی نیز در قالب حمایت از کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی از سال گذشته در اتاق بازرگانی البرز و با مشارکت موسسه محکم دنبال شد.

وی با اشاره به اینکه باید مشارکت مردم در مسئولیت های اجتماعی نسبت به گذشته بیشتر شود، افزود: به یقین با همبستگی و همدلی ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد و به سمت تغییر دیدگاه ها در این حوزه حرکت می کنیم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه همه باید به سمت خلق ثروت در بنگاه های اقتصادی حرکت کنیم، افزود: ثروت و سرمایه داری مشروع نباید جرم باشد و نگاه ها در این حوزه به جای گداپروری به سمت رفاه و آسایش بیشتر مردم حرکت کند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcak0n0149ne.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما