کد مطلب : ۷۳۸
plusresetminus
سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن روز ارتش بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت روز ارتش

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن روز ارتش بیانیه ای صادر کرد.

 سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین و روز ارتش بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

«29 فروردین، یادآور دلاورمردی ها، جوانمردی ها و از جان گذشتگی های آنانی است که مخلصانه و شجاعانه، گران ترین سرمایه خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از مرزهای کشور پهناور ایران و کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند.

بی شک، امنیتی که امروز مردم این مرز و بوم بدان افتخار می کنند، مدیون حماسه آفرینی های جان بر کفانی است که در طول دوران دفاع مقدس، در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادگی کردند و در این مسیر سربلند شدند و سربلند ماندند.

ارتشیان، میراث داران خون شهدا هستند. سربلندی و عزتی که نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای این ملت به ارمغان آوردند، مدال افتخاری بر گردن نظام جمهوری اسلامی شد و تاکنون نیز بر پیکره این نظام می درخشیده و تا ابد نیز خواهد درخشید.

سلام و درود بر شما ارتشیان؛ شجاعت، همت و پشتکارتان در دفاع از مرزهای دریایی، هوایی و زمینی این کشور را پاس می داریم. ای سنگر نشینان بی سنگر، ای حافظان امنیت و ای رهروان امامت و ولایت، گام هایتان استوار و روزتان مبارک باد.»
https://sedayesanatgar.ir/vdcbuwbzprhbf.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما