کد مطلب : ۷۵۵
plusresetminus
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح آزادی - ماهان سال گذشته با 30 درصد پیشرفت فیزیکی به دور ششم مدیریت شهری کرج تحویل داده شد، گفت : این پروژه مهم و تاثیرگذار به صورت جهادی تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیده است.
 تقاطع ماهان - آزادی با وجود موانع تاثیرگذار باسرعت و دقت فنی به شهروندان عزیز هدیه شد

علیرضا رحیمی اظهار کرد :  این پروژه که  از سوی شورای شهر کرج به نام 9 دی نامگذاری شده است یکی از  پروژه های مهم انتقال ترافیک و رفع گره های ترافیکی  این کلانشهر محسوب می شود.
وی بیان کرد:  مسیرهای مختلفی از جمله بلوار باغستان ، ادامه سربازان گمنام امام زمان (عج) و ادامه بلوار شهید ناصربخت  به بلوار ماهان کرج اتصال دارند که افتتاح تقاطع 9 دی موجب روان شدن ترافیک در این مسیرها شده است .
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : تکمیل بلوار ماهان در واقع نقش موثری در روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر کرج دارد و از تعداد چراغ های قرمز و گره های ترافیکی هسته مرکزی شهر می کاهد.
وی با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح 9 دی با وجود اشتباهاتی در دوره شورای قبل  رخ داد و زمان اجرای پروژه را طولانی کرد ، افزود: از جمله پروژه هایی که امروز در دست اقدام است و تا 2 ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد تقاطع غیر همسطح جمهوری شمالی به سمت دانشگاه آزاد اسلامی است.
رحیمی یادآور شد:  تقاطع غیر همسطح شیخ آباد و تقاطع غیر همسطح  شهید مطهری به جنوب  2 پروژه دیگری هستند که با هدف روان سازی به زودی اجرایی می شود.
وی گفت : یکی از اقدامات خوبی که به سرعت در حال انجام است ومی توان گفت طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید ادامه کنار گذر مهرشهر است که حدود یک کیلومتر آن هر 2 لاین آسفالت شده و یک قسمت تمللکی وجود دارد که به کمک دادستانی این موضوع نیز رفع خواهد شد.
وی بیان داشت:  این پروژه هم جزو سریع ترین پروژه هایی است که به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم باهمت مجموعه مدیریت شهری  این پروژه را به بهره برداری رساند.
نایب رییس شورای شهر کرج تاکید کرد:  امروز سرعت همراه با کیفیت جزو شعارهایی است که در خصوص پروژه های شهری کرج به وقوع می پیوندد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakmn0149nm.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما