کد مطلب : ۷۷۱
plusresetminus
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز طی حکمی مهندس محمد امیری را به عنوان سرپرست مدیریت امور تعاون این اداره کل منصوب کرد، در این حکم آمده است
سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز منصوب شد
به گزارش صدای صنعتگر، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز طی حکمی مهندس محمد امیری را به عنوان سرپرست مدیریت امور تعاون این اداره کل منصوب کرد، در این حکم آمده است: 

جناب آقای محمد امیری
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و حضور در تعاون، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت امور تعاون این اداره کل منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف الهی در جهت ارتقاء برنامه های این اداره کل و وزارت متبوع برای تحقق اهداف مورد نظر اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

 بدیهی است همدلی و همگرایی با کلیه مدیران و مسئولین اداره کل و وزارت متبوع و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند موجود زمینه ساز موفقیت شما در این مسئولیت خواهد بود. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در انجام امور محوله خواستارم.

گفتنی است محمد امیری پیش تر رئیس اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و در مدت ۲۵ سال سابقه کار در وزارت تعاون، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره اقتصادی برنامه ریزی تعاون، معاون اداره تعاون شهرستان کرج و همچنین معاون اداری و مالی اداره کل تعاون استان تهران در کارنامه کاری خود دارد.
https://sedayesanatgar.ir/vdciczay2t1ay.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما