کد مطلب : ۷۷۸
plusresetminus
مدیر کل گمرک استان البرز با اشاره به ظرفیتهای صادراتی استان البرز گفت:مواد اولیه واحدهای تولیدی در کمترین زمان ممکن از گمرک البرز ترخیص می‌شود.
مواد اولیه واحدهای تولیدی در کمترین زمان ممکن از گمرک البرز ترخیص می‌شود
  به گزارش صدای صنعتگر، حمید احمدی مدیر‌کل گمرک استان البرز در دیدار با فعالان اقتصادی منطقه ویژه پیام استان البرز  اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری در حوزه تولید و صادرات دارد.این استان در حوزه صادرات و واردات نیز از استانهای موثر در کشور است.

مدیر کل گمرک  استان البرز با بیان اینکه ترانزیت مواد اولیه واحدهای تولیدی به کمرگ استان البرز هیچگونه منع قانونی ندارد، بیان کرد:  برای کالای بازرگانی بهتر است که این کار انجام نشود.
احمدی با بیان اینکه تلاش و تسهیل‌گری در ترخیص مواد اولیه واحدهای صنعتی یکی از اهداف گمرک استان البرز است، عنوان کرد: ترخیص کالا نیاز به صدور مجوز دارد و  25 سازمان برای ترخیص کالا مجوز صادر می کنند، در صورت عدم صدور مجوز  از سوی دستگاههای متولی گمرک مجاز به ترخیص کالا نیست.
احمدی با بیان اینکه پرسنل گمرک برای ترخیص کالا همکاری لازم را انجام می دهند، گفت: سرمایه‌گذاری و  اشتغال به تولید نیاز به  اطلاع از قوانین دارد و نیاز مدیران واحدهای صنعتی آشنایی کامل با قوانین و مقررات است.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نیاز به حمایت دارند، تصریح کرد: گمرک برای آگاهی بیشتر صنعتگران و مدیران آماده برگزاری دورهای آموزشی است.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcficdeaw6de.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما