کد مطلب : ۸۰۰
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز بر ضرورت آماده باش شبانه روزی مجموعه مدیران و نیروهای مدیریت بحران استان تاکید کرد.
آماده باش مجموعه مدیریت بحران استان البرز/بازدید های میدانی و گزارش لحظه به لحظه از خدمات و امدادرسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از مناطق و روستاهای سیل زده استان که روز شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه بلافاصله پس از بارش باران در مناطق سیل زده حضور یافتیم، افزود: روند امداد رسانی به مناطق سیل زده استان را به صورت لحظه به لحظه رصد و بازدید می کنیم.
وی ادامه داد: این بازدیدها و اخذ گزارش لحظه ای از سوی فرمانداران و مسئولان مربوطه تا حصول نتیجه و عادی شدن شرایط ادامه دارد.
عبداللهی گفت: اکنون تمامی دستگاه های خدمات رسان و اعضای مدیریت بحران استان در مناطق اعلام شده مستقر هستند و در راستای برقراری خدماتی همچون برق، آب، گاز و تلفن تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه در کنار مردم هستیم تا از کیفیت و سرعت خدمات رسانی مطمئن شویم، افزود: تدابیر پیشگیرانه برای مناطق در معرض خطر نیز اتخاذ شده و اخطار های لازم به مردم داده شده است.
استاندار البرز تاکید کرد: مجموعه مدیران و نیروهای عضو مدیریت بحران استان در آماده باش کامل قرار دارند و این روند تا عادی شدن شرایط و تکمیل خدمات و امدادرسانی تداوم دارد.
لازم به ذکر است که استاندار البرز در روز جمعه 7 مرداد ماه در روستاهای خیکان، پراچان و ناریان حضور یافته و در در روز جاری نیز از روستاهای جاده کرج-چالوس و بویژه دوراهی نوجان دیدن کرد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbugbwprhbg.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما