کد مطلب : ۸۲۳
plusresetminus
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری در نظام  اسلامی ویترین و پیشانی عرصه خدمت رسانی به مردم  است.
مدیریت شهری ویترین و پیشانی عرصه خدمت رسانی به مردم است 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در بازدیدی  که به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج  به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از مرکز ایرنا و ایسنا استان البرز انجام شد ، اظهار داشت :خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه ملی ، رسالت اصلی آن انعکاس و بازگو کردن اقدامات دولت و دستگاه های حاکمیتی به مردم است.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: این رسانه در موضوع امید آفرینی که مقام معظم رهبری تاکید می کنند رسالت سنگین تری نسبت به رسانه های دیگر دارد که امیدواریم در حوزه مدیریت شهری در کنار ما باشند.

ایزدیار با اشاره به اهمیت پاسخگویی مسوولان به مردم تاکید کرد: حتی اگر مدیری نتواند کار را به نحو احسن انجام دهد اما  به موقع  و به درستی پاسخگوی سوالات مردم باشد از ناامیدی در جامعه جلوگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر امید آفرینی در جامعه بیان داشت: امروز مدیریت شهری در نظام  اسلامی ویترین و پیشانی عرصه خدمت رسانی به مردم است و اگر در این بخش رضایت شهروندان را داشته باشیم می توانیم امید دوباره را در دل مردم نسبت به انقلاب زنده کنیم که در این حوزه ما در میدان عمل و رسانه در انعکاس اخبار رسالت سنگینی بر عهده داریم که امیدواریم بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

در ادامه سخنگوی شورای شهر در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایسنا با اشاره به اینکه این خبرگزاری یکی از رسانه‌های وزین و قابل اعتماد و میانه رو است که اخبارش مخاطبان زیادی دارد، گفت: امیدواریم با حضور خبرنگاران رسانه‌های شناسنامه داری چون ایسنا زمینه جولان برخی که با نگاه مغرضانه و جانبدارانه به مسائل شهر نگاه می کنند کم رنگ شود.

عمار ایزدیار بیان کرد: امسال از حضور مستمر خبرنگارانی که دغدغه امید آفرینی در جامعه  را دارند استقبال می شود چون باور داریم که رسانه ویترین هر جامعه است و نقش به سزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارد.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پله اول امیدآفرینی باید در حوزه مدیریت شهری اتفاق بیفتد، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا بیش از گذشته امید را در دل‌های مردم زنده کنیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrw974ak9x.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما