کد مطلب : ۸۹۷
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت که در روستای اقدسیه این حوزه قضایی ضمن آزادسازی 87 هکتار از ایجاد 102 ویلای غیرمجاز جلوگیری شده است.
 مقابله با ایجاد 102 ویلای غیرمجاز به ارزش پنج هزار میلیارد تومان در چهارباغ
 
 به گزارش صدای صنعتگر، شاپور صفری با بیان جزئیات اجرای یک عملیات مقابله به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ گفت: این عملیات حسب درخواست جهاد کشاورزی شهرستان و با دستور دادستانی در «روستای اقدسیه» بخش مرکزی چهارباغ انجام شد.
وی با اشاره به اجرای تبصره ۲ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی متذکر شد:  ۸۷ هکتار از اراضی کشاورزی روستای اقدسیه در معرض تغییر کاربری غیرمجاز قرار داشت که با ورود به موقع از این اقدام غیرقانونی جلوگیری شد.
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام اینکه در عملیات انجام شده از ایجاد 102 ویلای غیرمجاز جلوگیری شده است بیان کرد: همچنین 8 مورد بنای در حال ساخت، ۱۶مورد استخر، 28 مورد محوطه سازی، 1۳مورد احداث جاده و راه،۱۵ مورد دپوی مصالح، ۷ مورد آلاچیق،  ‌۷ مورد گودبرداری، ۳مورد بنای تجاری اعمال قانون شد.
صفری ارزش اراضی آزادسازی شده را پنج هزار و بیست و دو میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: با توجه به سیاست دادگستری استان البرز، در سال جدید بر روی جلوگیری از تغییر کاربری ها در مرحله پیش از احداث بنا تمرکز شده است.
https://sedayesanatgar.ir/vdchtqn6d23nw.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما