کد مطلب : ۹۳۹
plusresetminus
دیدار و گفتگوی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با جمعی از فعالان حوزه دانش بنیان و نخبگان و جوانان البرزی در آستانه هفته کار آفرینی در محل اداره کل برگزار شد.
معجزه جوانی ، کلید حل مشکلات است



در آستانه هفته کارآفرینی ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن دیدار با جوانان فعال در حوزه های دانش  بنیان و اشتغال بر تداوم تلاش برای رسیدن به موفقیت در فعالیت های علمی و کاری آنان تاکید کرد و گفت: از معجزه جوانی برای ممارست و پیگیری بی امان در کارهای خود کمک بگیرید ، آینده ای روشن پیش روی ملت عزیز ایران اسلامی است.

عبدالله دارایی گفت : اعتماد و حمایت های رهبر معظم انقلاب از جوانان ، نوید بخش روزهای پر از امید و روشن است و پیشرفت ملت ایران و کشور عزیزمان در سایه همت جوانان و تکیه بر تلاش های آنان است.

در این دیدار که جمعی از جوانان فعال در مجموعه های دانش بنیان و اشتغال و دکتر زالی نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی کرج و وزیر سابق وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از معتمدین کرجی حضور داشتند هر یک به بیان مسایل مربوط به کارآفرینی و فعالیت های دانش بنیان پرداختند.


شرکت تعاونی توسعه صادرات ، تعاونی های دانش بنیان ، موضوعات و مشکلات مجموعه های دانش بنیان از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebo8oijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما