کد مطلب : ۹۷۵
plusresetminus
مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی سها از واردات مواد اولیه باکیفیت برای تولید ۱۰۰ هزار فیلتر تالاسمی خون توسط این مجموعه دارویی خبر داد.
مدیرعامل شرکت سها: ماده اولیه مورد نیاز برای تولید ۱۰۰ هزار فیلتر تصفیه خون مورد استفاده بیماران تالاسمی وارد کشور شد
به گزارش صدای صنعتگر ، سید بهمن سبحانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات شرکت سها یک واقع در کمالشهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از محصولات مهم این شرکت تولید فیلتر‌های مرتبط با بیماران تالاسمی است.

وی افزود: بسیاری از بیماران تالاسمی نیاز به استفاده از فیلتر دارند و این فیلتر در شرکت سها تولید و در اختیار این بیماران قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی سها با بیان اینکه مواد اولیه این محصول از خارج وارد می شود، ادامه داد: فیلتر‌های لوکوسیت در سال ۹۷ تحریم شد و استفاده از مواد اولیه دیگر شرکتها نیز مشکلاتی را به وجود آورد که با ورود مواد اولیه با کیفیت این مشکل برطرف می شود.
سبحانی با اشاره به مواد اولیه تولید فیلتر صد هزار فیلتر برای تولید یکساله کشور وارد شده است ، ادامه داد: در صورت نیاز بیشتر محموله جدیدی بعد از اعلام نیاز وزارت بهداشت وارد کشور می شود.
وی با اشاره به اینکه ارز این بخش حذف شده است ، گفت: حذف ارز ترجیحی مشکلاتی در تامین سرمایه در گردش واحدهای مانند سها ایجاد کرده و سرمایه در گردش با حذف ارز شش تا ۷ برابر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه اقلام تولیدی این شرکت  تحت پوشش شرکتهای بیمه ای است و هزینه ای به بیماران تحمیل نمی‌شود، ادامه داد: انتظار از بانکها همکاری در تامین سرمایه در گردش و کمک به تداوم فعالیتهای این شرکتها است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به حذف ارز ترجیحی امکان صادرات محصولاتی این شرکت بعد از رفع نیاز داخلی فراهم شده است ، گفت: روسیه و عراق درخواست‌هایی برای واردات محصولات تولیدی شرکت سها داشتند و در حال حاضر برای صادرات باید فضا و بستر لازم فراهم شود.
مدیر عامل شرکت سها با اشاره به اینکه در بخش سرنگ‌ با تولیدات چند شرکت داخلی صد در صد نیاز کشور در این بخش تامین شده است، ادامه داد : در این بخش سها قابلیت صادرات دارد.
سبحانی با بیان اینکه پروسه صادرات دارای شیوه نامه های مخصوص و رعایت برخی الزامات و قوانین است ، ادامه داد: تجهیزات پزشکی تولید شده در ایران بسیار باکیفیت و مرغوب بوده و حساسیت های لازم برای تولید آنها لحاظ می شود .

انتهای پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdcebn8oijh8f.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما