کد مطلب : ۱۰۷۳
plusresetminus
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) با اشاره به تلاش این مجموعه برای ارز آوری در کشور گفت: رشد تولید در تیپیکو برنامه ریزی شده و اجرایی می‌شود.
استقبال کشورهای همسایه از داروهای ایرانی/ تولید دارو در شرکتهای تابعه افزایش می یابد

 

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر منصور نکوئی نیا در جلسه شورای معاونین تیپیکو که در محل این شرکت برگزار شد با تبریک ماه شوال و عید سعید فطر اظهار داشت: از همکارانم در این مجموعه و شرکت‌های تابعه بابت تمام زحمات متقبل شده در سال گذشته تقدیر و تشکر می کنم. 
وی افزود:همچنین تشکر ویژه ای از معاونان و مدیران شرکت در طول یکسال گذشته دارم که با تمام مشکلات موجود و کم و کاستی‌ها به تلاش خود برای پیشرفت و کمک به اهداف شرکت کمک کردند. 
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) با بیان اینکه در سه حوزه صادرات و عقد قرار داد با دانشگاه‌ها و R&D برنامه ریزی‌هایی صورت گرفت و بخشی از این اهداف پیشرفت‌هایی داشت، بیان کرد: در سال جدید برای توسعه بازار و صادرات برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده و در صورت فراهم بودن شرایط می توان بیشتر از سال گذشته در حوره صادرات فعالیت کرد. 
نکوئی نیا با اشاره به اینکه تولید محصولات مشترک نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: داروی ایرانی مورد اقبال کشورهای همسایه است و اقداماتی در سال گذشته برای نیل به این هدف آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سال مزین به مهار تورم و رشد تولید توسط رهبری معظم انقلاب،  صادرات نیز برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت : تلاش ما در مجموعه شرکت‌های دارویی تامین اجرای منویات رهبری معظم انقلاب و رشد تولید در بخش دارو است تا نیاز داخل به دارو تامین شود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این جلسه با ارزیابی انجام شده در هلدینگ تیپیکو از زحمات آقایان دکتر محسن منشدی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی و دکتر علیرضا یکتادوست،  سرپرست معاونت امور شرکت‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد و از سوی مدیرعامل شرکت برای این ایشان آرزوی موفقیت شد.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.mqsa2bqx1la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما