کد مطلب : ۱۰۹۳
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از نظارت دائمی شورای شهر و مدیریت شهری بر اجرای عملیات پایدار سازی پروژه گود حصارک خبر داد.
نظارت بر اجرای پروژه گود حصارک زیر ذربین دائمی شورای شهر کرج
    به گزارش صدای صنعتگر، علی قاسم پور صبح امروز در حاشیه بازدیدهای دوره ای که هر سه روز در میان از گود مشهور به ناصربخت در محدوده حصارک انجام می شود با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای شهروندان به ویژه ساکنین اطراف قطعه مذکور در زمان توقف عملیات اجرایی پروژه اظهارداشت: هم اکنون عملیات پایدارسازی سازه های مجاور آغاز گردیده که البته مدیریت شهری کرج با همراهی اعضای شورای شهر نیز در فواصل زمانی کوتاه، نظارت مستمر بر این پروژه را دارند.
وی افزود: یکی از دغدغه های اعضای شورای اسلامی شهر کرج ادامه عملیات ساخت و ساز این پروژه است که مدیریت شهری کرج در اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداریها ورود کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اقدامات و پیگیریهای مدیریت شهری کرج از مراجع ذیصلاح اذعان کرد: انتظار شورای اسلامی شهر و شهرداری از مالک پروژه، تسریع در عملیات پایدارسازی و ادامه عملیات مطابق نقشه های مورد تائید سازمان نظام مهندسی است.
گفتنی است درجهت کاهش دغدغه شهروندان و پیرو وعده قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای البرز، امروز وی به همراه سید مرتضی اعتصامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر از پروژه بازدید نمودند که در این بازدید بر استمرار نظارت تا رفع مشکلات توسط رییس شورای شهر تاکید شد. شایان ذکر است ؛اعضای شورای اسلامی شهر کرج پی گیر مسئله گود حصارک هستند و اگر مالک به تعهدات خود عمل نکند برخود قضایی و قانونی انجام خواهد شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdce.o8zbjh87x9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما