کد مطلب : ۱۰۹۷
plusresetminus
با دعوت امور بین الملل وزارت کشور از استانداران پنج استان؛ البرز، یزد، اصفهان، قزوین و مرکزی به منظور شرکت در مراسم معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان تور(tever) روسیه، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در این مراسم شرکت کرد.
تشریح ظرفیت های اقتصادی و صادراتی البرز به مقامات و بازرگانان روسی
  به گزارش صدای صنعتگر، این نشست که با حضور معاون نخست وزیر استان تور روسیه و همچنین قائم مقام امور بازرگانی فدراسیون روسیه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، فرصت مناسبی برای آشنایی تجار و بازرگانان استان تور روسیه با استانهای هدف در کشورمان فراهم آمد.
سیف اله اسداللهی در حاشیه این نشست اظهار داشت: در ابتدای این نشست آندری بیلینکف قائم مقام بازرگانی فدراسیون روسیه به علاقه کشورش در گسترش روابط تجاری و فرهنگی با ایران سخن گفت و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی کرد.
سپس ایوان ایگروویچ معاون نخست وزیر استان تور ضمن تقدیر از مقامات و تجار حاضر در جلسه، به تشریح ظرفیت ها و توانمندیهای استان تور پرداخت و اشتراکات صنعتی و فرهنگی و اجتماعی را برای تقویت روابط با استانهای ایران برشمرد.
اسداللهی خاطر نشان کرد: پیرو برگزاری نشست های جداگانه با مقامات روس، ظرفیت ها و امتیازات خاص استان البرز تشریح شد که با استقبال خاص مقامات روس و بازرگانان آنان مواجه شد، به نحوی که مقرر شد ضمن انجام هماهنگی های لازم، مقامات روس در پاییز امسال بازدیدی از استان البرز داشته باشند.
به گفته وی بر اساس توافق صورت گرفته با مقامات کشور روس مقرر شد تنظیم تفاهم نامه خواهرخواندگی بین استان البرز و استان تور روسیه فراهم شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز یادآور شد: پس از مذاکرات فی مابین اشتراکات زیادی بین دو استان حاصل شد و طرفین، این ملاقات ها را بسیار حائز اهمیت و راهگشا در مناسبات سیاسی و اقتصادی آتی دانستند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdci.3azct1auybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما