کد مطلب : ۱۴۴۹
plusresetminus
جابری انصاری گفت: بازدیدهای میدانی استاندار ، دیدار چهره به چهره با مردم در مساجد و مکان های اخذ رای و نظارت بر روند برگزاری انتخابات در البرز بی نظیر و پرتوی از نمایش اقتدار دولت سیزدهم بود.
حضور جهادی و پرتلاش دکتر عبدالهی استاندار البرز رونق ویژه‌ای به روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی داد

 

   



به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز، در حاشیه برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز اظهار داشت: در روند بازدیدها که ساعت ها طول می کشید ، دکتر عبدالهی به درد و دل مردم و انتظارات آنها گوش می داد و در میدان دستور انجام اقدامات را می داد. 

جابری انصاری خاطرنشان کرد: عبدالهی استاندار جهادی و رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز در جمع اصحاب رسانه که پوشش اخبار انتخابات را داشتند به تکریم جایگاه این قشر زحمت کش  پرداخت و حضور آنها را در تمامی عرصه ها برای پیشرفت استان ضروری عنوان نمود.
وی گفت: حضور در محل رای گیری مستقر در مصلی نمازجمعه کرج و دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله حسینی همدانی و ارایه گزارشی از روند برگزاری انتخابات در استان به معظم له شکوه دیگری از همراهی و ارادت نماینده عالی و انقلابی دولت در استان به علما به ویژه ساحت نماینده معزز حضرت آقا در استان و امام جمعه کرج بود .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: استان البرز به همت شبانه روزی استاندار و فرمانداران و اعضای محترم شورای تامین استان و نظارت پرشکوه نهادهای نظارتی و امنیتی در پرپایی انتخاباتی بی حاشیه و آرام و حضور و مشارکت مردم در این دور از انتخابات درخشید و علی رغم تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب جزو استان های فعال کشور بود که بایستی قدردان این نعمت الهی باشیم.
جابری انصاری اذعان نمود: با انتخاب شایسته نمایندگان منتخب مردم استان برای حضور در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی شاهد گسترش آبادانی و پیشرفت روز افزون استان البرز خواهیم بود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcj.xevfuqexhsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما