کد مطلب : ۱۵۷۲
plusresetminus
  در مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۱۴۰۲ شرکت پارس دارو با تصمیم صاحبان سهام این شرکت به ازای هر سهم ۵۵۵۰ ریال سود تقسیم شد.
پارس دارو سود ۵۵۵۰ ریالی به ازای هر سهم تقسیم کرد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، ، مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه با حضور دکتر عقیل آرین‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین به عنوان رئیس مجمع و آقایان دکتر علی اکبر عباسی و دکتر محمد کریمی به عنوان ناظران مجمع و مهندس جمال شیرازی معاون مالی و اقتصادی پارس دارو به عنوان دبیر مجمع در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.


در این مجمع عمومی سالیانه که با حضور بیش از ۷۷/۵۲ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد، در ابتدای جلسه، دکتر محمد احمدی مدیرعامل شرکت پارس دارو ضمن ارائه گزارش عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های آتی شرکت در سال ۱۴۰۳، توضیحات لازم را به صاحبان سهام بیان نمود.

دکتر احمدی در ابتدا گزارش کوتاهی از تاریخچه، ترکیب سهامداران، افزایش سرمایه‌های صورت گرفته در گذشته و چشم انداز شرکت در آینده را ارائه داد.

وی در ادامه به بیان گزارش مختصری از اطلاعات مالی شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار داشت: درآمد عملیاتی شرکت در پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد و سود ناخالص شرکت در این مدت ۲۴ درصد رشد داشته است.

دکتر احمدی سپس به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت در بخش فروش، صادرات، کنترل هزینه‌های عملیاتی و کنترل هزینه‌های مالی و روش‌های تامین مالی پرداخت.

وی در ادامه گزارش کوتاهی از شاخص‌های کلیدی شرکت، نسبت‌های مالی، وضعیت منابع انسانی، گواهینامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه شفافیت ارائه کرد.

دکتر احمدی همچنین به آخرین وضعیت پروژه های شرکت اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ پروژه بهبود انبارهای محصول و قرنطینه و محصول به صورت کامل اجرا شد.

مدیرعامل پارس دارو سپس به اقدامات صورت گرفته در حوزه محصولات جدید در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: در سال گذشته برای ۴ محصول جدید اخذ پروانه صورت گرفت. ۱۲ محصول نیز در مسیر دریافت پروانه قرار گرفته و اسکیل آپ ۷ محصول نیز آماده شده است.

دکتر احمدی در پایان از راه اندازی سایت سفالوسپورین، بهبود خطوط تولید و تغییر سبد محصول با توجه به نیاز بازار به عنوان مهمترین برنامه های شرکت در سال ۱۴۰۳ نام برد.

در ادامه این مجمع پس از سخنان رئیس مجمع و استماع گزارش حسابرس، سهامداران سوالات خود را مطرح نمودند و آقایان دکتر احمدی مدیرعامل و مهندس شیرازی معاون مالی و اقتصادی پارس دارو به این سوالات پاسخ دادند.

در این جلسه با نظرخواهی از سهامداران حاضر و استماع سخنان هیأت رئیسه، درباره تعیین سود تقسیمی، پاداش و حق حضور در جلسه هیأت مدیره، حسابرس قانونی، روزنامه رسمی و میزان هزینه کرد شرکت در موضوع مسئولیت های اجتماعی تصمیم گیری شد و با توزیع ۷۰ درصد سود قابل تقسیم شرکت معادل هر سهم ۵۵۵۰ ریال موافقت گردید.

لازم به ذکر است، بعد از پایان مجمع، دکتر احمدی مدیرعامل پارس دارو در جمع تعدادی از سهامداران حقیقی شرکت حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.u9qrak9nxpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار