کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴۰ درصد بار ترافیک محورهای مواصلاتی البرز با بهره برداری از آزادراه غدیر کاهش می یابد

30 بهمن 1399 ساعت 11:08

صدای صنعتگر- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بیشترین منفعت این پروژه متوجه مردم البرز است چراکه با کاهش چشمگیر ترافیک، تسهیل و تسریع در تردد و کاهش آلودگی هوا بواسطه احتراق سوخت خودروها در ترافیک همراه خواهد بود.


به گزارش صدای صنعتگر، شهبازی در بازدید از روند آماده سازی آزادراه غدیر برای بهره‌برداری که با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، افزود: مهیا می شویم که نوید بهره برداری از یک ابر پروژه راهسازی کشور را به مردم بدهیم.

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگی در البرز پس از سال ها انتظار در ماه های اخیر افتتاح شد، ادامه داد: منطقه یک آزادراه تهران_ شمال نیز بعد از ۲۵ سال انتظار و مطالبه مردم و ۱۴ کیلومتر اتوبان شهید همت در البرز پس از ۱۲ سال زیر بار ترافیک رفت.

شهبازی گفت: پروژه آزادراه غدیر که در دولت تدبیر و امید به طول ۱۵۸ کیلومتر آغاز شد در زمانبندی مقرر دنبال شد و اکنون به ایستگاه پایانی رسیده که می توان گفت اقدامی بزرگ و قابل تقدیر است.

وی افزود: این پروژه در ۷ اسفند ماه امسال به صورت رسمی به بهره‌برداری می رسد و مردم ۱۴ استان کشور از مزایای تردد در آن بهره مند می شوند، همچنین مردم البرز از بار ترافیک ملی رها می شوند.

استاندار البرز گفت: بیشترین منفعت این پروژه متوجه مردم البرز است چراکه با کاهش چشمگیر ترافیک، تسهیل و تسریع در تردد و کاهش آلودگی هوا بواسطه احتراق سوخت خودروها در ترافیک همراه خواهد بود.

وی افزود: بیش از ۴۰ درصد بار ترافیک محورهای مواصلاتی البرز کاهش می یابد و انتقال بار و تردد خودروهای سنگین با سهولت و امنیت بیشتری صورت می گیرد.

شهبازی گفت: گاهی مسیر ۱۵ کیلومتری گرمدره تا حصارک به دلیل ترافیک ساعت ها برای مسافران به طول می انجامد.

وی افزود: سرعت انجام کار با همت وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیا این پروژه با سرعت تکمیل شد.


کد مطلب: 203

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/203/۴۰-درصد-بار-ترافیک-محورهای-مواصلاتی-البرز-بهره-برداری-آزادراه-غدیر-کاهش-می-یابد

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir