کد مطلب : ۵۴۹
plusresetminus
نائب رئیس شورای شهر کرج گفت: حاشیه سازی و گروه بندی ها در سازمان نظام مهندسی که یک سازمان اقتصادی است باید دور باشد،
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعامل شهرداری و سازمان نظام مهندسی منجر به شکل گیری شهر ایمن خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهرکرج، علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: حجم عظیمی از سرمایه های شهر در غالب ساختمانهای مسکونی و تجاری است که این سرمایه های ملی توسط مجموعه ای از حوزه ها و دستگاهها مثل شهرداری ها ، راه و شهرسازی ، سازمان نظام مهندسان و سایر ارگان های مرتبط احداث و نظارت می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان و کنترل ساختمان استان البرز تصریح کرد:پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز  چهارشنبه 7 مهرماه در استان البرز برگزار می شود که از تمامی مهندسان ساختمان دعوت می شود تا در این انتخاب مهم مشارکت حداکثری داشته باشند تا یک هیئت مدیره پویا و در خور را  برای  استان داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: تعداد بیش از ۲۰ هزار نفر مهندس در استان البرز شاکله سازمان نظام مهندسی را تشکیل دادند و بر اساس قانون ۱۳۷۰ شکل گرفته است که از همه مهندسان برای تغییر هیئت مدیره دعوت می شود در این انتخاب شرکت حداکثری کنند.

وی به اهداف دهگانه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اشاره کرد و یادآور شد: تقویت و توسعه فرهنگ ومعماری و شهرسازی، بالا بردن کیفیت و تأمین موجبات رشد و اعتلای مهندسی ، ترویج اصول معماری و شهرسازی و رشد آگاهی عمومی نسبت به آن و مقررات ملی ساختمان و افزایش بهره‌وری و ساماندهی مجموعه از  وظایف دهگانه است که قانون برای سازمان نظام مهندسی تعریف کرده است.

 رحیمی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان باید در استان البرز و کرج نقش آفرین باشد، افزود:یکی از کارهایی که باید انجام شود رونق مهندسی در بین اعضا است یعنی یک رونقی بدون حواشی در این سازمان رشد دهد که ان شالله در دوره آتی این اتفاقات کمتر بیفتید.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد:سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان امروز نیازمند به یک حرکت دو سویه از سوی مجموعه پرتوان نظام مهندسی و مجموعه شهرداری و شورای شهر هستیم که بتواند بار مجموعه مردمی در حوزه ساخت و ساز را بردارد.
رحیمی خاطرنشان کرد: امروز نظام مهندسی باید نگاهش معطوف به خدمت رسانی به مردم بخصوص  در حوزه های مختلف ساخت و ساز باشد همکاری با شهرداری و معماری اسلامی داشته باشد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حاشیه سازی و گروه بندی ها  در سازمان نظام مهندسی که یک سازمان اقتصادی است باید دور باشد، گفت: شورای شهر و مدیریت شهری حمایت خود را از سازمان نظام مهندسی در راستای مشارکت هر چه وسیعتر مهندسان، در انتظام امور شهر و  تحقق اهداف شهرسازی اعلام می کند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbu9bsprhba.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما