کد مطلب : ۶۶۴
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: تاسی از اخلاق مداری، ایثار و سربازی ولایت و وحدت گرایی سردار سلیمانی و تمرکز و تدبیر در سیره شهدا به طور قطع جامعه ما را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت می کند.
باید روزنه های انشقاق و تفرقه و تهدید و تهمت را مسدود کنیم و عامل وحدت باشیم

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در همایش هم اندیشی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، که روز یکشنبه در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، افزود: حضور در این جمع توفیقی بود که نصیبم شد و به طور قطع از ظرفیت ارزشمند پیشکسوتان در حوزه های مشورتی برای رشد و توسعه بهره خواهم برد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: تاسی از اخلاق مداری، ایثار و سربازی ولایت سردار سلیمانی و تمرکز و تدبیر در سیره شهدا به طور قطع جامعه ما را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت می کند.
*پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه ای عظیم از تجارب ارزشمند هستند
عبداللهی گفت: جوانانی که در دوران دفاع مقدس ایثار و جانفشانی کرده اند و برهه ای حساس را با سربلندی گذرانده اند، اکنون منشا تجارب ارزشمندی هستند که باید در عرصه های مختلف تصمیم سازی استان مورد بهره برداری قرار گیرند.
وی افزود: در نشست با جوانان درخواست کردم که برای ایجاد ارتباط و همگرایی بین نسل ها و پر کردن خلاهای زمانی در این راستا برنامه و راهکار ارائه دهند و اکنون نیز از پیشکسوتان تقاضا دارم در این رابطه پیشنهاد بدهند.
*پیشکسوتان برای همگرایی و ترمیم رابطه بین نسل ها راهکار بدهند
استاندار البرز گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم هنجارهای جامعه کنونی با گذشته متفاوت است ولی دلیل نمی شود که این موضوعات را رها کنیم و اجازه دهیم نسل های مختلف هر روز از هم دورتر شوند.
وی افزود: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، بزرگان و ریش سفیدان محله ها باید به جایگاه خود آگاه باشند و این جایگاه را احیا کنند چراکه ریش سفیدان همواره در محله ها نقش تعیین کننده ای در حل مشکلات و اختلافات داشته اند.
عبداللهی گفت: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته از این رو باید از این نام به معنای واقعی بهره ببریم و از تمامی ظرفیت ها با ایجاد همگرایی و اتحاد استفاده کنیم.
وی افزود: رمز پیشرفت و توسعه همدلی و اتحاد برای نیل به اهداف است از این رو باید هر گونه روزنه انشقاق و تفرقه و تهدید و تهمت را مسدود کنیم و بزرگتری کنیم و عامل وحدت در استان شویم.
*با بهره برداری از فرصت ها، تهدیدها را خنثی می کنیم
استاندار البرز گفت: می توانیم دست به دست هم دهیم و از فرصت های متعدد استان استفاده کنیم تا تهدیدها و چالش ها را خنثی کنیم.
وی افزود: بر این باور هستیم که بسیاری از مشکلات ریشه در اقتصاد دارند که اگر حل شوند می توانیم در حوزه های مختلف شاهد گره گشایی و رونق باشیم.
* بنیان ها را نشانه گرفته ایم تا البرز را به رشد همه جانبه برسانیم
عبداللهی گفت: با نگاه تحول گرایانه به بررسی بنیانی و حل اساسی مشکلات در استان پرداخته ایم و ظرف این دو ماه نتایج خوبی نیز حاصل شده و قول های خوبی هم در سطوح ملی گرفته ایم.
وی افزود: البرز در زیرساخت ها با ضعف جدی مواجه است که طی نامه ای به ریاست محترم جمهور چند درخواست اساسی را مطرح کرده ام که امید است با دستور ایشان بتوانیم تحول بزرگی در این راستا ایجاد کنیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfxemzuqem.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما