کد مطلب : ۶۶۶
plusresetminus
سرپرست اداره کل حراست استاندای البرز گفت: نظارت نهادهای حراستی بر دستگاههای اجرایی استان، پیشگیرانه و بازدارنده است. 
رسالت نهادهای حراستی بر دستگاههای اجرایی، بازدارنده است 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، رازانی با بیان این مطلب در نشست با حراست های تابعه شهرستان های فردیس وساوجبلاغ اظهار داشت: رعايت اصل احترام و تكريم ارباب رجوع بسيار الزامي است و ضرورت دارد كه كاركنان حراست ضمن هم افزايي و همكاري با مديران به منظور تحقق اهداف سازمان، در شناسايي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي نهايت اهتمام و جديت خود را بكار گيرند.

رازانی تصریح کرد: مجموعه حراست باید درمسئولیت خطیر خود و نظارت بر امور و صیانت از کارکنان، مجموعه و مسئولان سازمان درایت داشته باشد و نگرش و تفکر ارزشی در سازمان را با هدف تصمیم گیری صحیح تقویت کند.

وی افزود: در راستای وظایف ذاتی اداره کل حراست استانداری نشستی با حراست های تابعه شهرستان های فردیس وساوجبلاغ با موضوع تعامل و همکاری در زمینه اطلاع رسانی به موقع اخبار، گزارشات، پیگیری پرداخت به موقع حقوق و مزایا، ساخت و ساز غیر مجاز، صیانت از حقوق شهروندی و پرسنل، تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
وی در پایان تصریح کرد: در اجرای بند دو دستور العمل نحوه انتصاب و عزل مسئولین حراست فرمانداری ها، شهرداری ها و سازمان های  وابسته به شهرداری (اتوبوس رانی، آتش نشانی و ... )و همچنینی رابطین محیط های تابعه (اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، بخشداریها و ..) ابلاغی وزارت متبوع، در این راستا نماینده عالی دولت در استان اختیار انتصاب و عزل مسئولین حراست محیط های ذکر شده را پس از طی فرایندهای قانونی تصریح شده در دستور العمل طی ابلاغی به اینجانب تفویض کرده اند. 
رازانی گفت: امیدوارم با بهره گیری از تمامی امکانات، ظرفیت های قانونی در سازماندهی، انجام بخشی و راهبردی امور حراست در استان  موفق عمل نماییم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbu0b0prhb0.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما