کد مطلب : ۶۷۳
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز از پروژه های بخش کشاورزی شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ دیدن کرد.
مسیر را برای توسعه کشت گلخانه ای در البرز فراهم می کنیم
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در این بازدید ها که روز چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در راستای حفظ و توسعه کشاورزی در کشور، افزود: بر این اساس باید تمام تلاش خود را برای حفاظت و گسترش اراضی کشاورزی در استان متمرکز کنیم.
وی ادامه داد: البرز در حوزه کشاورزی ظرفیت های فراوانی دارد و در تولید بسیاری از محصولات دارای رتبه های برتر کشور است.
عبداللهی گفت: در شرایط کنونی کشت گلخانه ای و بهره برداری از فناوری های نوین از اهمیت بالا و صرفه اقتصادی برخوردار است که باید در استان بستر لازم را برای فعالیت کشاورزان در این حوزه فراهم کنیم.
وی افزود: برای نیل به این مقصود و ایجاد تسهیلات و حمایت های لازم برای کشاورزان تدابیر ویژه ای اندیشیده ایم و نهایت همراهی را با طرح های کشاورزی و بویژه ای گلخانه ای خواهیم داشت.
استاندار البرز همچنین از سرمایه گذاران خواست که در راستای انجام تکالیف اجتماعی خود پویا تر باشند و استان را در حوزه های بهداشت و درمان و آموزشی یاری کنند چراکه اگر زیرساخت های این استان ارتقا یابد به نفع عموم و به تبع آن سرمایه گذاران خواهد بود.  
وی در ادامه نیز طی بازدید از معابر و حریم جاده در محدوده شهرستان چهارباغ طی ضرب الاجلی از فرماندار این شهرستان خواست که مسئولان
https://sedayesanatgar.ir/vdcjftemzuqea.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما