کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد: لزوم افزایش مشارکت فعالان اقتصادی البرز در حوزه سلامت / ضرورت کمک به بیماران خاص 

29 فروردين 1401 ساعت 11:10

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: امید است که در سال جاری شاهد مشارکت بیشتر فعالان اقتصادی البرز در حوزه سلامت از جمله کمک به درمان بیماران با شرایط خاص و خرید تجهیزات بیمارستانی باشیم.



به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، یداله مالمیر در حاشیه آئین تجلیل از خیرین حوزه سلامت و حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی که شامگاه یک‌شنبه به میزبانی موسسه محکم در کرج برگزار شد، در خصوص برنامه های اتاق بازرگانی در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار کرد: این نوع مسئولیت ها برای بخش خصوصی مشتمل بر دو بخش است که قسمت اول در حوزه صنعت و تولید و بخش دیگر مرتبط به مواردی مانند مشکلات ناشی از بیماری های ناهنجاری برای کودکان است که شاید به طور مستقیم در جریان آن نبوده ایم اما در سطح جامعه ملموس هستند.

وی با اشاره به اقداماتی که تاکنون در اتاق بازرگانی البرز در قالب مسئولیت های اجتماعی دنبال شده است، گفت: بخشی از فعالیت های انجام شده در قالب اقدامات مرکز نیکوکاری اتاق و شامل مواردی مانند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اهدای بسته های معیشتی به اقشار کم بضاعت جامعه و نیز اهدای تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با اشاره به دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط خیرین بخش خصوصی در قالب مشارکت در مسئولیت های اجتماعی افزود: این بخش مشتمل بر حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی است که فعالیت ها در این زمینه را تحت عنوان نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی را با کمک موسسه خیریه محکم پیش برده و خیرین بخش خصوصی از جمله اعضای اتاق بازرگانی نیز به مشارکت در این حوزه پرداختند‌.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از کودکان مبتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی گفت: صنعتگران و تولیدکننده به خوبی در این عرصه ورود کردند تا بخشی از هزینه درمان این کودکان تامین شده و به صورت رایگان خدمات پزشکی مربوطه را دریافت کنند.

مالمیر ابراز امیدواری کرد که امسال با ادامه مشارکت فعالان اقتصادی از جمله خیرین عضو اتاق بازرگانی البرز شاهد پیشبرد فعالیت های بیشتری در بخش خرید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و یا کمک به درمان بیماران با شرایط خاص باشیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت توجه به دیگر مسئولیت های اجتماعی از جمله کمک به کاهش آسیب های ناشی از وجود ۴ زندان در البرز افزود: وجود این زندان ها زیبنده استان نیست و بسیاری از آسیب های اجتماعی از این حوزه ناشی می شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با بیان اینکه هرچه فضاهای شهری زیبنده تر، سالم تر و امن تر باشد زمینه برای فعالیت های سرمایه گذاران از جمله صنعتگران بیشتر است، افزود: در سال جاری باید در این راستا برنامه ریزی کرده و هدفمند پیش رویم تا به کاهش آسیب های ناشی از وجود زندان ها در استان برسیم.


کد مطلب: 736

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/736/نائب-رئیس-اتاق-بازرگانی-البرز-مطرح-لزوم-افزایش-مشارکت-فعالان-اقتصادی-حوزه-سلامت-ضرورت-کمک-بیماران-خاص

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir