کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر استاندار از رئیس کمیسیون گردشگری اتاق البرز در آئین تجلیل از خادمین گردشگری ستاد اجرایی خدمات سفر 

21 ارديبهشت 1401 ساعت 13:24

استاندار البرز در آئین تجلیل از خادمین گردشگری ستاد اجرایی خدمات سفر البرز، استاندار با اهدای لوح تقدیر از شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی استان و دیگر دست اندرکاران اجرایی و مسئول در این ستاد به پاس تلاش در راستای خدمات رسانی شایسته به مهمانان نوروزی تقدیر کرد.



به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، سه شنبه شب آئین گرامیداشت خادمین گردشگری ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور استاندار، فرمانداران، شهرداران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر البرز در مجتمع ایثار کردان شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز از زحمات و خدمات مسئولان عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان، به دیگر اقدامات انجام شده مانند چاپ نقشه راهنمایی گردشگری، برگزاری مانورهای اجرایی و عملیاتی، ارسال پیامک های نوروزی و همچنین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز امسال با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله نیروهای هلال احمر، پلیس راهور و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اشاره شد.

از دیگر اقدامات انجام شده در قالب برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر البرز در نوروز امسال بر پایی کارناوال‌های شادی و نمایشگاه های صنایع دستی در نقاط مختلف استان از جمله کاخ مروارید مهرشهر بود که در این آئین تجلیل به موارد فوق نیز اشاره شد.

در بخشی دیگر از آئین تجلیل از خادمین گردشگری ستاد اجرایی خدمات سفر البرز، استاندار با اهدای لوح تقدیر از شادی حاضری رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی استان و دیگر دست اندرکاران اجرایی و مسئول در این ستاد به پاس تلاش در راستای خدمات رسانی شایسته به مهمانان نوروزی تقدیر کرد.


کد مطلب: 750

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/750/تقدیر-استاندار-رئیس-کمیسیون-گردشگری-اتاق-البرز-آئین-تجلیل-خادمین-ستاد-اجرایی-خدمات-سفر

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir