کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خبر داد؛

اعزام منتخبین مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور به مسابقات جهانی نیروهای مسلح

11 مرداد 1401 ساعت 9:45

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور را حائز اهمیت و حساسیت بسیار خواند و گفت: افراد منتخب در این مسابقات، در قالب تیم ملی نیروهای مسلح، در مسابقات جهانی سیزم شرکت خواهند کرد.


 به گزارش صدای صنعتگر، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور به میزبانی البرز که در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) محمدشهر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه حزن و اندوه و عزای آل الله گفت: امروز مفتخر هستیم که استان البرز میزبان مسابقات بزرگ قهرمانی تکواندوی بسیج کشور است؛ تمامی سپاه های استانی، تیم های تکواندوی بسیج خود را به این مسابقات اعزام کرده اند.

اعزام منتخبین مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور به مسابقات جهانی نیروهای مسلح

وی این مسابقات را حائز اهمیت و حساسیت بسیار خواند و با اشاره به اینکه افراد منتخب در این مسابقات، در قالب تیم ملی نیروهای مسلح، در مسابقات جهانی سیزم شرکت خواهند کرد، بیان کرد: البرز استان باظرفیت و قهرمان پروری است و هرچه بتوانیم قهرمانان بزرگ را به این استان بیاوریم، هم مایه افتخار ماست و هم ظرفیت های استان به مردم و ورزشکاران نشان داده می شود. بی شک، شرکت کنندگان در این مسابقه تلاش، پشتکار و جدیت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه استان البرز اذعان کرد: بسیجیان، چشم و چراغ این ملت هستند؛ جوانانی که مایه فخر و مباهات کشورند و ورزشکارانی که در میادین بزرگ جهانی می درخشند و پرچم این نظام و انقلاب را به اهتزاز در می آورند. یادی کنیم از شهید عباس آسمیه، شهید مدافع حرم البرزی و چهار تن از همرزمانش که در منطقه خانطومان سوریه شناسایی شدند و فضای کشور را عطرآگین کردند. شهدا الگوهای برتر و منحصر به فردی هستند که ورزشکاران با تمسک به آن ها، در میادین بزرگ افتخارات بزرگی را خواهند آفرید.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه حضور پرشور ورزشکاران بسیجی در این مسابقات، نوید برگزاری مسابقات پرشور، گرم و نزدیکی را می دهد، اظهار کرد: برای ما که خادم بسیج در سپاه هستیم، بسیار مهم است که تیمی که قرار است در میادین بزرگ و جهانی افتخارآفرینی کند، از بسیجیان باشد. امید است همه شرکت کنندگان، خاطرات خوبی را در این مسابقات رقم بزنند و قدر این لحظات و دوران را بدانند که شاید یکی از بهترین برهه ها در زندگی آن هاست.


کد مطلب: 810

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/810/اعزام-منتخبین-مسابقات-قهرمانی-تکواندوی-بسیج-کشور-جهانی-نیروهای-مسلح

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir