کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشاورزان و دامداران خسارت دیده در سیل، مشمول دریافت تسهیلات می شوند

11 مرداد 1401 ساعت 11:14

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای کمک به مردم در روستاهای سیل زده استان تمامی دستگاه ها و سازمان های استان و بویژه گروه های جهادی و مردمی پای کار هستند و تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازگردد، این تلاش ها ادامه دارد.


 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی پیرو دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر تسریع در بازسازی سازه‌های آسیب‌دیده از سیل و همچنین جبران خسارت‌های وارده به مردم، افزود: بر این اساس در استان البرز نیز دامداران و کشاورزان خسارت دیده می توانند از تسهیلات مربوطه برخوردار شوند.
وی ادامه داد: بسیاری از مناطق استان که عملیات آبخیزداری در آنها صورت گرفته بود خسارات کمتری دیدند از این رو ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی استان باید در این رابطه اهتمام ویژه و لازم را داشته باشند.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد که مسیر اصلی رودخانه های دائمی و فصلی استان حفاظت و حراست شوند چراکه بیشترین خسارات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر طبیعی رودخانه ها است.
وی افزود: برای کمک به مردم در روستاهای سیل زده استان تمامی دستگاه ها و سازمان های استان و همچنین گروه های جهادی و مردمی پای کار هستند و تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازگردد، این تلاش ها ادامه دارد.
استاندار البرز با ابراز همدردی با مردم خسارت دیده در سیل اخیر، گفت: در کنار مردم هستیم و برای جبران خسارات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


کد مطلب: 813

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/813/کشاورزان-دامداران-خسارت-دیده-سیل-مشمول-دریافت-تسهیلات-می-شوند

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir