کد مطلب : ۸۱۷
plusresetminus
 فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار استان با اعتراف به 30 فقره گردنبند قاپی در سطح شهر کرج خبر داد.
 سارق گردنبند قاپ در تور اطلاعاتی پلیس آگاهی 


 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" در این خصوص بیان داشت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی ردپای یکی از سارقان سابقه دار استان را در سرقت های با شیوه گردنبندقاپی مشاهده و دستگیری او را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود: علی رغم نقل مکان دائم متهم برای عدم شناسایی و دستگیری، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه او در شهر تهران شده و با دریافت نیابت قضائی در اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به30 فقره سرقت در شهر کرج با شیوه گردنبند قاپی با استفاده از خودرو و موتوسیکلت های مختلف اقرار کرد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تاکنون 20 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایرین ادامه دارد، گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سردار محمدیان در پایان عنوان کرد که بسیاری از مال باختگان سرقت های گردنبند قاپی به دلیل نمایش طلاهای خود در معرض عموم توجه سارقان را به خود جلب کرده و طعمه سارقان می شوند، بنابراین از شهروندان عزیز به ویژه خانم ها، نوجوانان و کودکان درخواست داریم که به هیچ وجه طلاجات گران قیمت خود را در معرض دید عموم قرار ندهند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfaeozuqev.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما