کد مطلب : ۸۳۱
plusresetminus
دبیرشورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه معماری سازمانی راهکاری موثر برای تقویت مدیریت شهری است ، گفت: معماری سازمانی نقش مهمی در ارتقاء ظرفیت‌های درونی و بیرونی مجموعه مدیریت شهری ایفا می‌کند.
معماری سازمانی راهکار موثری برای تقویت مدیریت شهری است

 

فاطمه منعمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج در خصوص پیشنهاد مطرح شده در بودجه ۱۴۰۱ توسط اعضای شورای شهر به شهرداری اظهار داشت: شورای شهر کرج برای سال 1401 پروژه ای تحت عنوان معماری سازمانی به شهرداری کرج ارائه کرد تا اجرا کند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم اجرای معماری سازمانی برای هم‌افزایی بیشتر مجموعه مدیریت شهری تاکید و تصریح کرد: معماری سازمان یک رویکرد جامع و یکپارچه و به طور کلی مجموعه‌ای به هم پیوسته  از مدل‌های توصیف کننده جنبه‌های مختلف یک سازمان است که نحوه استفاده از منابع سازمانی را در راستای رسیدن به اهداف مشخص بیان می‌کند.

منعمی با بیان اینکه شهرداری‌ تا به نتیجه رساندن پروژه معماری سازمانی در حوزه مدیریت شهری تا استقرار آن می تواندخدمات بهتر و بیشتری ارائه می‌کند،افزود: کاهش هزینه ها و زمان توسعه سیستم های اطلاعاتی از مزایای معماری سازمانی است که یکی از وقت گیرترین بخشهای طراحی و ایجاد سیستمهای اطلاعاتی اختصاص به شناخت حوزه ماموریتی سیستم و نیازمندیهای آن دارد و اسناد و اطلاعات لازم را در اختیار تحلیل گران و طراحان سیستمهای اطلاعاتی و ارتباطی جدید قرار داده و سبب کاهش هزینه ها و زمان خواهد شد.

عضوهیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در بحث توسعه باید ویژگی‌ها و انواع توسعه مدنظر قرار گیرد به‌علاوه باید توجه داشت توسعه‌ها در مجموعه مدیریت شهری باید هوشمند، برنامه‌ ریزی‌شده و هم‌راستا با سیاست‌های کلان و مأموریت‌های سازمانی اجرا شود و در نهایت برای همه ذی‌نفعان تولید ارزش کند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcfiydcaw6dm.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما