کد مطلب : ۸۴۶
plusresetminus
سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه دوفوریتی کمک مالی ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی شورای شهر جهت ستاد اربیعین خبر داد.
کمک مالی بیش از ۳/۵ میلیارد تومانی شورا و شهرداری کرج به ستاد اربعین تصویب شد



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار در نشست خبری پایان شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این جلسه لایحه شهرداری به با موضوع خدمات رسانی در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین ( ع ) قرائت شد.

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج  تصریح کرد: با عنایت به اینکه شهرداری کرج مطابق سنوات گذشته و بمنظور کمک به برگزاری هر چه با شکوه تر اجتماع بزرگ اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به اعزام نیروی خدماتی، لجستیکی و تجهیزات به کشور عراق (شهر نجف و کربلا) و برپایی مقر خدمات شهری در مرز مهران، ارائه خدمات حمل و نقل زائرین از مهران تا کوت اقدام می نماید.

ایزدیار بیان کرد: با توجه به دستور استاندار محترم در راستای تأمین نیازهای استان ایلام به منظور تسهیل در امور و انتقال زائرین، لایحه دو فوریتی شهرداری کرج به مبلغ 000/000/500/36 ریال از محل ردیف بودجه "اجرای برنامه آموزشی ، مذهبی ، فرهنگی و هنری" به اتفاق آرا اعضای شورای شهر تصویب شد.

وی به  لایحه شهرداری با موضوع تخصیص بودجه جهت عقد اجاره و تجهیز محل کمپ لایحه ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: برابر مصوبات شوراي هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تشکیل جلسه در اسـتانداري ؛ و با استناد به بند 3 ماده 80 قانون برنامه شـشم توسـعه و آیین نامه اجرایی دولت؛ شهرداري مکلف شد در راستاي درمان، کاهش آسیب معتادان متجاهر و بی خانمان نسبت به راه اندازي مراکز جامع توانمند سازي و صـیانت از آسـیبهاي اجتماعی اقدام نماید و همچنین برابر لایحه ماده 16 قانون اصـلاحی مبارزه با مواد مخدر به حفظ و نگهداري معتادین متجاهر در مراکز دولتی جهت کاهش درمان و کاهش آسیب تصریح شده است.

ایزدیار عنوان کرد: به همین منظور اسـتاندار و فرماندار به عنوان عالیترین مقام دولت در استان در راستاي اعمال و اجراي قوانین یاد شده، محلی انتخاب گردیده که مبلغ ریالی ودیعه جهت عقد اجاره به مـدت یکسـال بـدون اجـاره جهت تجهیز محل انتخابی در نظر گرفته شده است که الباقی مبلغ  فوق از سوی شهرداری های اقماری استان با هدف حفظ و نگهـداري ، بازپروري و جمع آوري این بیماران از سطح شهر با همکاري اداره کل بهزیستی و نیروي انتظامی پرداخت آن موافقت شد.

سخنگوی شورای شهر کرج‌ خاطرنشان کرد: ابتدا دوفوریت با اکثریت آراء حاضرین به تصویب نرسید( مخالفت گردید ) سپس مقرر گردید این لایحه بعد از بحث و بررسی به کمیسیون خدمات شهری ارجاع شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbu0bwprhba.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما