کد مطلب : ۸۸۹
plusresetminus
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: دبیرخانه کمیته رصد، پایش، داده کاوی و جریان سازی فضای مجازی در این استان با توجه به اهمیت این فضا ، مطالبات مقام معظم رهبری در مدیریت فضای مجازی به نفع ارزش های ملت و از سوی دیگر تشکیل کمیته رصد فضای مجازی در دادستانی مرکز استان، تشکیل شده است.
دبیرخانه کمیته رصد، پایش و داده کاوی فضای مجازی در البرز تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،سعید جابری انصاری با بیان اینکه این دبیرخانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تشکیل شده است اظهار داشت: مدیریت صحیح فضای مجازی با رصد هوشمندانه، حضور جریان ساز و تاثیر گذار در فضای مجازی، مبارزه با الحاد، نفاق و تبلیغ مفاهیم و معارف اسلامی بویژه برای کودکان و نوجوانان در این فضا، مقابله با آرایش جنگی دشمنان در فضای مجازی و تاراندن آنها از این فضا از جمله وظایف این دبیرخانه است.


وی اضافه کرد: همچنین هماهنگی و اجرای مصوبات کمیته رصد فضای مجازی و تهیه گزارشات از دیگر وظایف دبیرخانه کمیته رصد، پایش، داده کاوی و جریان سازی فضای مجازی البرز می باشد.
جابری انصاری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز در این رابطه اظهار داشت: انتظار می رود که تمام دستگاه های ذیربط در حوزه فضای مجازی علاوه بر همراهی این دبیرخانه، نسبت به تقویت آن اهتمام داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه البرز در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی در کشور پیشگام است، تاکید کرد: به طور قطع پلیس فتا البرز به عنوان یکی از ارکان اصلی در دبیرخانه کمیته رصد، پایش، داده کاوی و جریان سازی فضای مجازی نقش آفرین خواهد بود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcic3av2t1av.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما