کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز: 

در حوزه تعامل صنعت با دانشگاه کمیته اجرایی در البرز تشکیل می‌شود

2 مهر 1401 ساعت 12:02

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز بر ضرورت شکل‌گیری کمیته اجرایی با حضور مسئولانی از این تشکل بخش خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی و صنعتگران استان به منظور انجام کار کارشناسی در راستای تعامل صنعت و دانشگاه تاکید کرد.



به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، سیدفراز جبلی دبیرکل اتاق بازرگانی البرز در جریان بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی اتاق بازرگانی استان در رابطه با فعالیت شورای ارتباط صنعت و دانشگاه بر اهمیت شکل‌گیری کمیته اجرایی با ساختاری مشخص و با حضور مسئولانی از اتاق بازرگانی، دانشگاه علوم پزشکی و صنعتگران استان به منظور انجام کار کارشناسی در راستای تعامل صنعت و دانشگاه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴ هزار واحد صنعتی در البرز وجود دارد که حدود  هزار و ۵۰۰ مورد دارای کار عضویت اتاق بازرگانی البرز هستند، گفت: در این میان کارت عضویت ۶۰۰ تا ۷۰۰ واحد صنعتی البرزی نیز در خارج از استان صادر شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه در سه سال اخیر توسط این مجموعه و با همکاری نهادهای مختلف مانند  برق، گمرک، صنعت و چندین سازمان و ارگان دیگر اطلاعات جامع‌تری از صنایع استان تهیه شده است، افزود: البرز استان صنعتی نخست کشور نیست، اما از لحاظ تعداد واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که نقش مهمی در اقتصاد کشور و کاهش نرخ بیکاری دارند، استانی استراتژیک است.

وی توضیح داد: در راستای برنامه‌های تعاملی شورای ارتباط صنعت و دانشگاه ضمن مشخص شدن اهداف با تمرکز بر چند رشته صنعتی خاص و نیاز‌سنجی آن‌ها می‌توانیم به خروجی مثبت دست پیدا کنیم.


کد مطلب: 899

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/899/حوزه-تعامل-صنعت-دانشگاه-کمیته-اجرایی-البرز-تشکیل-می-شود

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir