کد مطلب : ۹۵۸
plusresetminus
معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از موافقت اصولی با ۱۱ طرح گردشگری با پیش‌بینی اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در استان خبر داد.
موافقت با ۱۱ طرح گردشگری با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در البرز

به گزارش صدای صنعتگر ، سعید دوستانی، معاون گردشگری، اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان البرز، اظهار کرد: در کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری ۱۳ پرونده احداث تأسیسات گردشگری در البرز بررسی شد که با ۱۱ مورد موافقت شد. 

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: این موارد شامل احداث دو هتل با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر در ساوجبلاغ، چهار مجتمع گردشگری با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر در ساوجبلاغ است. 
دوستانی افزود: همچنین با ساخت یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر در گرمدره کرج، سه سفره‌خانه با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد واشتغالزایی حدود ۸۰ نفر و یک واحد بومگردی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰ نفر در نظرآباد موافقت شد. 
به گفته او مجموعا حجم سرمایه گذاری در این طرح ها ۷۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۰۰ نفر است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcficd1aw6dt.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما