کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موافقت با ۱۱ طرح گردشگری با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در البرز

16 آذر 1401 ساعت 8:58

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از موافقت اصولی با ۱۱ طرح گردشگری با پیش‌بینی اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در استان خبر داد.


به گزارش صدای صنعتگر ، سعید دوستانی، معاون گردشگری، اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان البرز، اظهار کرد: در کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری ۱۳ پرونده احداث تأسیسات گردشگری در البرز بررسی شد که با ۱۱ مورد موافقت شد. 

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: این موارد شامل احداث دو هتل با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر در ساوجبلاغ، چهار مجتمع گردشگری با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر در ساوجبلاغ است. 
دوستانی افزود: همچنین با ساخت یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد و اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر در گرمدره کرج، سه سفره‌خانه با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد واشتغالزایی حدود ۸۰ نفر و یک واحد بومگردی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰ نفر در نظرآباد موافقت شد. 
به گفته او مجموعا حجم سرمایه گذاری در این طرح ها ۷۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۰۰ نفر است.


کد مطلب: 958

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/958/موافقت-۱۱-طرح-گردشگری-اشتغالزایی-۶۰۰-نفر-البرز

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir