کد مطلب : ۹۷۸
plusresetminus
 چهارم دی‌ماه 1401 مراسم معارفه سرپرست شرکت تماد با حضور دکتر منصور نکویی‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین و هیئت همراه برگزار و دکتر یحیی میرزایی به‌عنوان سرپرست شرکت تماد معرفی شد.
مراسم معارفه سرپرست شرکت تماد برگزار شد

به گزارش صدای صنعتگر،  در این مراسم دکتر نکویی‌نیا ضمن تشریح وضعیت کلان کشور در حوزه سلامت و صنعت دارویی کشور، توضیحاتی را در خصوص اهمیت و حساسیت وضعیت فعلی و نیاز به کار و تلاش مضاعف و جهادی در چرخه تامین و تولید جهت رفع کاستی‌های دارویی در کشور به‌ویژه در حوزه مواد موثره دارویی داشتند و بر کار گروهی و انسجام تیم مدیریتی با نگاه به چشم انداز 1402 و سال های آتی تاکید کردند.

دکتر نکویی نیا ضمن تشکر از اعضای هیئت‌مدیره قبلی و زحمات مهندس داود نظریان که سرپرستی معاونت مالی و اداری را بر عهده داشتند، دکتر یحیی میرزایی و عباس پیلتن را به‌عنوان عضو موظف و دکتر اکبر دادرس و مصطفی کریمی را به عنوان اعضای غیر موظف هیئت‌مدیره جدید شرکت تماد معرفی کردند.  
در ادامه دکتر میرزایی سرپرست جدید شرکت تماد، ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل تیپیکو، تحلیلی از وضعیت کنونی شرکت تماد داشته و بر شاخص‌های مدیریتی در دوره جدید تماد؛ از جمله مسئولیت و کار برای رضای خدا، پرهیزگاری، اخلاق مداری، همت و کار و تلاش مضاعف، روحیه انقلابی و ارزشی، مشارکت و کار گروهی، ارائه مشورت‌های درست جهت راهبرد سیاست‌های کلان شرکت و همچنین جبران کاستی‌های موجود به‌ویژه در تامین مواد اولیه، شتاب گرفتن چرخه تولید و توسعه سبد محصولات تماد با توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی تاکید داشتند.
همچنین علیرضا وحیدی جوان که پیش از این مسئول فنی، معاون کیفیت و مجری پروژه های بهبود کارخانه تماد مشهد بوده است، به‌عنوان سرپرست جدید کارخانه تماد مشهد از سوی دکتر میرزایی معرفی شد.
شایان ذکرست دکتر میرزایی دارای مدرک دکترای تخصصی شیمی آلی(Ph.D)  و دارای مدرک MBA با گرایش مدیریت استراتژیک است و با بیش از 20 سال سابقه مدیریت در صنعت داروسازی، تدریس در دانشگاه های شهر مشهد به عنوان استاد مدعو و عضو هیات مدیره انجمن علوم و فنآوری‌های شیمیایی ایران (شاخه خراسان رضوی) و همچنین مدیریت کارخانه تماد مشهد را در کارنامه علمی و اجرایی خود دارد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcht6nwd23nq.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما