کد مطلب : ۹۸۲
plusresetminus
تفاهم نامه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان امضا شد
تفاهم‌نامه برگزاری کارسوق دارویی امضا شد
به گزارش روابط عمومی تیپیکو، تفاهم نامه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان امضا شد.
در این مراسم منصور نیکویی‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ، عنوان نمود: بسیار خرسندم که امروز در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص روایت دستاوردهای انقلاب و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان و همچنین تاکید رییس ‌جمهور محترم در رابطه با برگزاری اردو های راهیان پیشرفت، در خدمت مسئولان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هستم.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم رسالت خود را در این خصوص به درستی انجام دهیم و دستاوردهای مهمی را که در شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین داشته‌ایم روایت کنیم و تجربیات موثری که در این زمینه بوجود آمده است را نیز در اختیار مجموعه سمپاد قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین گفت: این مجموعه سعی کرده تا نقش مهمی در برقراری رابطه بین صنعت و دانشگاه ایجاد کند و امید است همکاری با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که وظیفه آموزش و پرورش مستعدترین قشر کشور‌ یعنی نوجوانان را برعهده دارد، موجب برقراری ارتباط صنعت و مدرسه شود تا زمینه‌ساز به وجود آمدن انگیزه در بین دانش‌آموزان برای طی کردن پله‌های رشد و پیشرفت باشد.
فرهاد فتحی‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در این مراسم اظهار کرد: امروز فرصتی خوب برای مجموعه سمپاد و دانش‌‎آموزان این سازمان است تا یکی دیگر از برگ‌های زرین تلاش و استقانت را در مسیر تعریف طرح‌ها و فعالیت‌های مشترک با دیگر نهادها، ورق بزنند. فتحی‌نژاد با بیان اینکه درحال حاضر نزدیک به 67 درصد از دانش‌آموزان در مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان رشته تجربی را انتخاب می‌کنند. وی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که به‌صورت متوازن رشته‌ها را توزیع کنیم و براساس این سیاست‌ها شاهد گرایش هرچه بیشتر دانش‌آموزان به رشته علوم انسانی و ریاضی فیزیک بوده‌ایم.
وی در پایان گفت: همکاری با مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین درخصوص برگزاری کارسوق، نوید این را می‌دهد که دانش‌آموزان با ظرفیت‌هایی که در اختیار این مجموعه قرار دارد، اشنا شوند و رشد و گسترش استعدادهای درخشان این مرز و بوم را شاهد باشیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdccaiqo82bq4.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما