کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر خبر محمدشهر

17 دی 1401 ساعت 8:47

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر از برگزاری جلسه این کمیسیون به منظور برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در محمدشهر خبر داد.


 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، محمد مهرزاد عنوان کرد: در ادامه جلسات برگزار شده در روزهای گذشته به منظور برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم با سایر ارگان ها و متولیان فرهنگ و ورزش جهت برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی و ورزشی دهه مبارک فجر، امروز نیز جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون و با دعوت از رئیس اداره فرهنگی شهرداری و مسئول ورزش های همگانی محمدشهر در دفتر کمیسیون برگزار گردید تا هماهنگی های نهایی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات ورزشی صورت پذیرد.
وی   افزود: اعضای حاضر در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و در خصوص موضوعاتی همچون آماده کردن مکان برگزاری مسابقات و سالن های ورزشی، لوازم و تجهیزات مورد نیاز، بحث حمل و نقل و اتوبوس مورد نیاز برخی رویدادها، هماهنگی تیم ها، ورزشکاران، داوران و پزشک مسابقات، بودجه لازم جهت برگزاری مسابقات، مدال ها، هدایا و لوح های شرکت کنندگان برتر و ... بررسی های کارشناسی صورت پذیرفت و تمهیدات لازم اندیشده شد.
 رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر تصریح کرد: این مسابقات در 24 رشته و دو بخش آقایان و بانوان از تاریخ 3 بهمن آغاز و در روز 21 بهمن با برگزاری جشن و مراسم اختتامیه پایان می یابد.
 


کد مطلب: 986

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/986/برگزاری-جلسه-هماهنگی-برنامه-ریزی-مسابقات-ورزشی-دهه-مبارک-فجر-خبر-محمدشهر

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir