کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان برگزار می‌شود

13 تير 1402 ساعت 9:35

نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از تاریخ چهارده تیرماه لغایت هفدهم در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


به گزارش صدای صنعتگر، دکتر ملاحسنی، معاونت بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه شرکت مبلمان اداری تراست سیت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام عید قربان و عید غدیر، گفت: سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از چهاردهم لغایت هفدهم تیرماه 1402 از ساعت 8 صبح میزبان علاقه مندان به این صنعت در محل نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود.
وی افزود: در این نمایشگاه غرفه شرکت مبلمان اداری تندیس اعتماد (تراست سیت) در سالن B  38 به مساحت نزدیک به 400 متر مربع مستقر می باشد و میزبان علاقه مندان خواهد بود.
شرکت مبلمان اداری تراست سیت با بهره گیری از نیروی انسانی جوان ، نخبه و متخصص و با در اختیار داشتن تجهیزات و تکنولوژی روز اقدام به طراحی ، تولید و عرضه محصولات خود در سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه نموده است و بخش تحقیق و توسعه شرکت مبلمان اداری تراست سیت همواره حمایت از طرح های نوین و استفاده از نخبگان دانشگاهی در این صنعت را در اولویت برنامه کاری خود دارد و این  مجموعه همواره وظیفه خود می داند در افزایش درآمد زایی ناشی از صادرات غیر نفتی و اشتغال آفرینی در این حوزه به نوبه خود نقش موثری را ایفا نماید.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ایفای نقش صنایع و واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال اضافه کرد: حمایت از واحدهای صنعتی و حرکت در مسیر صادرات  می تواند کمک شایانی به توسعه اقتصادی و بالاخص کسب و کارهای کوچک نماید و صنعت مبلمان کشور دارای پتانسیل بسیار بالایی در این حوزه می باشد و می تواند سهم بسار مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش صادرات را به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 1147

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/1147/نمایشگاه-بین-المللی-تخصصی-صادراتی-صنعت-مبلمان-برگزار-می-شود

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir