کد مطلب : ۱۱۴۷
plusresetminus
نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از تاریخ چهارده تیرماه لغایت هفدهم در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان برگزار می‌شود
به گزارش صدای صنعتگر، دکتر ملاحسنی، معاونت بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه شرکت مبلمان اداری تراست سیت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام عید قربان و عید غدیر، گفت: سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از چهاردهم لغایت هفدهم تیرماه 1402 از ساعت 8 صبح میزبان علاقه مندان به این صنعت در محل نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود.
وی افزود: در این نمایشگاه غرفه شرکت مبلمان اداری تندیس اعتماد (تراست سیت) در سالن B  38 به مساحت نزدیک به 400 متر مربع مستقر می باشد و میزبان علاقه مندان خواهد بود.
شرکت مبلمان اداری تراست سیت با بهره گیری از نیروی انسانی جوان ، نخبه و متخصص و با در اختیار داشتن تجهیزات و تکنولوژی روز اقدام به طراحی ، تولید و عرضه محصولات خود در سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه نموده است و بخش تحقیق و توسعه شرکت مبلمان اداری تراست سیت همواره حمایت از طرح های نوین و استفاده از نخبگان دانشگاهی در این صنعت را در اولویت برنامه کاری خود دارد و این  مجموعه همواره وظیفه خود می داند در افزایش درآمد زایی ناشی از صادرات غیر نفتی و اشتغال آفرینی در این حوزه به نوبه خود نقش موثری را ایفا نماید.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ایفای نقش صنایع و واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال اضافه کرد: حمایت از واحدهای صنعتی و حرکت در مسیر صادرات  می تواند کمک شایانی به توسعه اقتصادی و بالاخص کسب و کارهای کوچک نماید و صنعت مبلمان کشور دارای پتانسیل بسیار بالایی در این حوزه می باشد و می تواند سهم بسار مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش صادرات را به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.e8zbjh8zf9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما