کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقابله با تغییر کاربری 35 هکتاری به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در فردیس

4 دی 1402 ساعت 12:05

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که از تغییر کاربری غیرمجاز به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در «روستای فرخ آباد» جلوگیری شد.


 به گزارش صدای صنعتگر، حسین ناصرخاکی با اعلام جزئیات عملیات پیشگیرانه در حوزه قضایی فردیس برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز گفت: در پی درخواست مدیریت جهاد کشاورزی فردیس در خصوص موارد اقدام به تغییر کاربری در حریم «روستای فرخ آباد» واقع در بخش مشکین دشت شهرستان فردیس، دستور قضایی برای اجرای تبصره 2 ماده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نماینده دادستان صادر شد.
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه حسب گزارش دریافتی افرادی در خارج از طرح هادی مصوب روستای فرخ آباد اقدام به تغییر کاربری کرده بودند افزود: عملیات مقابله‌ای با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، عوامل کلانتری 15 و عوامل بخشداری مشکین دشت، عوامل دهیاری فرخ آباد و ادارات خدمات‌رسان به انجام رسید.
وی وسعت اراضی‌ آزادسازی شده در این عملیات را 35 هکتار و به ارزش 6 هزار میلیارد تومان بیان کرد و متذکر شد: در این عملیات تعداد دیوارکشی غیرمجاز به تعداد 36 مورد، بنای غیرمجاز 3 مورد، محوطه سازی 15 مورد، دپوی مصالح 12 مورد، آلاچیق 1 مورد، استخر 2 مورد اعمال قانون شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 1288

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/1288/مقابله-تغییر-کاربری-35-هکتاری-ارزش-6-هزار-میلیارد-تومان-فردیس

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir