کد مطلب : ۱۲۸۸
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که از تغییر کاربری غیرمجاز به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در «روستای فرخ آباد» جلوگیری شد.
مقابله با تغییر کاربری 35 هکتاری به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در فردیس
 به گزارش صدای صنعتگر، حسین ناصرخاکی با اعلام جزئیات عملیات پیشگیرانه در حوزه قضایی فردیس برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز گفت: در پی درخواست مدیریت جهاد کشاورزی فردیس در خصوص موارد اقدام به تغییر کاربری در حریم «روستای فرخ آباد» واقع در بخش مشکین دشت شهرستان فردیس، دستور قضایی برای اجرای تبصره 2 ماده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نماینده دادستان صادر شد.
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه حسب گزارش دریافتی افرادی در خارج از طرح هادی مصوب روستای فرخ آباد اقدام به تغییر کاربری کرده بودند افزود: عملیات مقابله‌ای با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، عوامل کلانتری 15 و عوامل بخشداری مشکین دشت، عوامل دهیاری فرخ آباد و ادارات خدمات‌رسان به انجام رسید.
وی وسعت اراضی‌ آزادسازی شده در این عملیات را 35 هکتار و به ارزش 6 هزار میلیارد تومان بیان کرد و متذکر شد: در این عملیات تعداد دیوارکشی غیرمجاز به تعداد 36 مورد، بنای غیرمجاز 3 مورد، محوطه سازی 15 مورد، دپوی مصالح 12 مورد، آلاچیق 1 مورد، استخر 2 مورد اعمال قانون شد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdca.an6k49nua5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما