کد مطلب : ۱۴۹۲
plusresetminus
شهردار کرج گفت: حوزه حقوقی شهرداری کرج پای دفاع از منافع شهر و مدیریت شهری ایستاده است و الحمدلله این مجموعه به نسبت گذشته عملکرد بهتر و کیفی تری را از خود به نمایش گذاشته که نشان دهنده حساسیت ها در راستای صیانت از حقوق و منافع شهر و شهرداری بوده و ریال به ریال آن با زحمت و تلاش محقق گردیده است.
حوزه حقوقی شهرداری کرج پای دفاع از منافع شهر و مدیریت شهری ایستاده است

به گزارش صدای صنعتگر، مهرداد کیانی این مطلب را در جلسه صبح امروز با مدیر کل حقوقی و امور پیمان ها و پرسنل این مجموعه و از عملکرد این مجموعه ابراز رضایت کرد.

کیانی، بر حساسیت عملکرد اداره حقوقی اشاره و به تمامی فعالان این حوزه تاکید کرد: بخاطر آخرت خودتان، به ابزاری برای مدیران تبدیل نشوید و در مقابل دستورات خلاف با قدرت و توان ایستادگی کنید.
این مسئول تصریح کرد: شما متولی و مسئول صیانت از حقوق دو میلیون نفری هستید که بودجه شهرداری را ریال به ریال پرداخت می کنند و در مقابل آنها باید پاسخگو و متعهد باشید.
مقام ارشد شهرداری کرج تاکید کرد: وظیفه ما ایجاد امیدواری در مردم و جلوگیری از انحرافات به واسطه تلاش شما عزیزان در عرصه های حقوقی است که امیدوارم بتوانیم با صیانت از حقوق مردم به میزان سهم خود به این مهم دست پیدا کنیم.
کیانی افزود: اداره کل حقوقی حوزه ای پویا و سلامت است که به رغم همه محدودیت ها، عملکردی نسبتا شایسته از خود به جای گذاشته است.
این مسئول با اذعان بر اینکه بنده بیش از ۲۰ سال است که در مجموعه شهرداری کرج خدمت کرده و با بخش های مختلف آن آشنا هستم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اداره کل حقوقی و زیرمجموعه های مرتبط عملکرد مناسبی را از خود به جای گذاشته اند. با این همه نباید به موفقیت های موجود محدود و متوقف شویم چرا که سقف موفقیت های ما بی نهایت است و باید با تلاش و پشتکار در استمرار و ارتقای این مسیر بکوشیم.
این مسئول، با اشاره به اینکه اداره حقوقی حوزه ای تخصصی با برخورداری از پرسنلی سالم و اخلاقمدار است، بر ضرورت ایفای نقش جدی این اداره در زمینه های مختلف تاکید کرد.
وی ادامه داد: تخصص این اداره و کارکنان آن باعث می شود هر کجا احساس خطر یا آسیبی وجود داشته باشد به آن بخش ورود کرده و هشدار دهند. لذا با وجود اینکه وظیفه این اداره کل نظارتی نیست اما به نوعی نقش نظارتی را نیز به عهده دارد.
این جلسه صبح امروز یکشنبه در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdch.wnzt23nkiftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما