کد مطلب : ۱۵۳۴
plusresetminus
دکتر عقیل آرین نژاد مدیر عامل هلدینگ دارویی تامین از کارخانه تماد مشهد بازدید کرد.
بازدید مدیر عامل تیپیکو از کارخانه تماد مشهد

  به گزارش صدای صنعتگر، دکتر عقیل آرین نژاد مدیر عامل هلدینگ دارویی تامین از خطوط تولید، انبارها، آزمایشگاه و سایر بخش های کارخانه تماد مشهد بازدید کرد.

 این بازدید را مهندس وحیدی جوان مدیر کارخانه و مدیران مشهد همراهی و توضیحاتی را در حین بازدید ارائه کردند.
 
این بازدید نشستی را هم به همراه داشت و مدیر کارخانه تماد مشهد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال 1402 و گزارش دو ماهه 1403، از برنامه های این کارخانه در جهش تولید مواد موثره دارویی انسانی و دامی، توسعه زیرساختی، نوسازی تجهیزات، ارائه کرد و در ادامه چالش هایی هم مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
دکتر عقیل آرین نژاد ضمن اظهار رضایت از دستاوردهای شرکت تماد گفت: کارخانه تماد مشهد بزرگترین کارخانه مواد موثره دارویی است و نقش مهمی را در زنجیره تامین در صنعت دارویی کشور ایفا می نماید. این کارخانه ظرفیت های بسیاری در تولید مواد موثره دارویی دارد و با عزم و اهتمامی که در مجموعه مدیریتی و رویکرد جهادی کارکنان این کارخانه وجود دارد، ان شاا.. در سال جاری شاهد جهش های معناداری در حوزه تولید و سایر بخش های این کارخانه خواهیم بود.
 
گفتنی است کارخانه تماد مشهد در 4 گروه: مواد موثره داروهای انسانی، مواد موثره دارویی دامی، محصولات نیمه ساخته و DC و محصولات تزریقی غیر استریل محصولات خود را تولید می نماید.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdce.x8zbjh8ne9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما