کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط عمومی ها با روش های خلاقانه می توانند تسهیلگر ارتباطات باشند

27 ارديبهشت 1400 ساعت 9:57

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از شیوه‌های خلاقانه می‌تواند پل‌های ارتباطی منسجمی را میان مدیران شهری و شهروندان رقم بزند و میزان همدلی و همراهی مردم با برنامه‌ها و طرح‌ها در توسعه شهری را افزایش دهد.



اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است، اظهار داشت: خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی شورای شهر و مدیریت شهری که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پویایی روابط‌عمومی‌ها به معنای سازگاری با تغییرات محیطی و دست‌یابی به تحولات تکنولوژیک، اجتماعی، علمی و فرهنگی است تا بتوان موفق‌تر و کارآمدتر قدم برداشت و هماهنگ با تحولات در جامعه، در توسعه مدیریت شهری نیز به سطح قابل توجهی از پیشرفت دست یافت و البته مسیر تحولات در آینده را نیز به خوبی پیش‌بینی کرد و به نیازهای شهروندان واقف بود.
سلیم نژاد بیان کرد: نقش روابط عمومی در مدیریت شهری دارای ابعاد وسیعی است که با انتظارات و سطح توقعات در مدیریت شهری سنجیده می‌شود و می‌تواند سیاست‌ها وخط مشی‌های مدیریت شهری را در مسیر پیشرفت و تعالی دنبال کند و مشارکت جدی شهروندان را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان جلب نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: مدیریت شهری در کرج با توجه به جایگاه فرهنگی و وجود قومیت های مختلف دارای مسئولیت و رسالت سنگینی است و تمامی عملکرد و برنامه‌ها در مواجهه با شهروندان قابلیت ارزیابی دارد و در این بین، روابط عمومی در مدیریت شهری کرج، فرآیندی پیچیده‌تر با مسئولیتی خطیرتر به شمار می‌رود و انتظارات بیشتری نیز از فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی باید بتواند توانمندی لازم را در ارزیابی نیازها و خدمات به دست بیاورد و با روحیه مخاطب ‌شناسی، در تبیین وظایف مدیریت شهری نیز تلاش نماید و اهداف تعیین شده را به خوبی تبیین کرده و نقد و بررسی جامعی از عملکرد مدیریت شهری داشته باشد و همواره برای مطالبه‌‎گری شهروندان، یک پاسخگوی دقیق و شفاف باشد.
به گفته سلیم نژاد، ارائه خدمت در حوزه شهری، کاری دشوار و سخت است و کوچکترین ضعف و سهل‌انگاری می‌تواند سطح نارضایتی را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، پس روابط عمومی در شهرداری، ساختاری راکد و بی‌اهمیت نیست که بود و نبود آن، اثری در پیشرفت و یا عقب‌گرد در کیفیت خدمات نداشته باشد.


کد مطلب: 352

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/352/روابط-عمومی-روش-های-خلاقانه-می-توانند-تسهیلگر-ارتباطات-باشند

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir