کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

17 مرداد 1400 ساعت 11:22

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز  به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.


 به گزارش صدای صنعتگر، نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز  به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است: 
خبرنگاربا اتكاء به ذوق و استعداد شخصي و با توجه به مسئوليت اجتماعي كه برگردن آنهاست وظيفه به دست آوردن ، آماده كردن، گردآوري وسامان دادن اخبارو انتقال آنها را بر عهده دارد  و بر پايه اعلاميه سازمان يونسكو كار خبرنگار بايد مبتني بر صداقت و کوشش باشد تا اخباری صحيح ، دقيق و معتبر را در اختيار مخاطبانش قرار دهد.
روز خبرنگار را بهانه ای مي دانيم تا از احوال كساني خبر بگيريم كه تمامی ايام سال را در سرما وگرما و در سخت ترين شرايط از حال جامعه می پرسند و در كنار مديران و مسئولين گام به گام حركت می کنند تا مطالبه گر مطالبات مردم باشند و از رشد و توسعه  کشورشان  بذر اميد و خبرهای خوب  به جامعه تزريق كنند.
اين روز را به همه عزيزاني كه در اين عرصه گام نهاده و آزادانه در مسير اطلاع رسانی آگاهانه ومطالبه گری صادقانه تلاش ميكنند  خداقوت گفته و و آرزوی سلامتي و موفقيت روزافزون برای زحمتشکان این عرصه دارم.
یداله مالمیر نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز و رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز


کد مطلب: 464

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/464/پیام-تبریک-نایب-رئیس-اتاق-بازرگانی-استان-البرز-مناسبت-روز-خبرنگار

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir