کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرزندان شهدا مطالبه شخصی ندارند، مانند پدران خود مدافع حقوق مردم هستند

17 آذر 1400 ساعت 14:53

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران با مروج روحیه ایثار و شهادت باشند و بیش از سایرین برای آبادانی کشور تلاش کنند چراکه ذات پاک ایثارگری را از پدران خود به ارث دارند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار صمیمانه با فرزندان شاهد شاغل در استانداری و فرمانداری های البرز که روز چهارشنبه صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، افزود: دیدار و گفتگوی لذتبخشی بود چراکه موضوعات مطرح شده از سوی فرزندان شهدا، دغدغه های شخصی نبود بلکه مطالبات جامعه است.
وی ادامه داد: اکنون در کشور اتحاد و انسجام بیشتری برای حل مشکلات مردم مشهود است و سران قوا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری به صورت مستمر در حال اقدام و برنامه ریزی هستند.
عبداللهی گفت: در شرایط فعلی بیش از پیش به روحیه ایثار و جهاد با الگو گرفتن از شهدا و ایثارگران نیاز داریم تا بتوانیم مشکلات و موانع را از سر راه برداریم.
وی افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران با مروج روحیه ایثار و شهادت باشند و بیش از سایرین برای آبادانی کشور تلاش کنند چراکه ذات پاک ایثارگری را از پدران خود به ارث دارند.
استاندار البرز گفت: گروه مشورتی و اندیشه ورز فرزندان شهدا تشکیل می شود و اهداف بزرگی را دنبال خواهد کرد.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده از این رو ما نیز به سهم خود باید در این امر مهم پیشرو و پویا باشیم.
عبداللهی گفت: فرزندان شهدا باید پرچم دار راه پدرانشان باشند چراکه مسئولیتی به مراتب سنگین تر بر دوش دارند.
وی افزود: روحیه ایثار و شهادت همچنان در ایران اسلامی زنده و جاری است و شهدای مدافع حرم گواهی بر این مدعا هستند.
وی افزود: خط قرمز ما ولایت است باید با تمام وجود در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.


کد مطلب: 629

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/629/فرزندان-شهدا-مطالبه-شخصی-ندارند-مانند-پدران-خود-مدافع-حقوق-مردم-هستند

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir