کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حل موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در نظرآباد با دستور استاندار البرز

5 بهمن 1399 ساعت 15:46

صدای صنعتگر- نماینده عالی دولت در استان البرز از حل موانع مسیر توسعه بزرگترین واحد تولید شیر کشور در نظرآباد خبر داد و گفت: با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه، 100 نفر دیگر به اشتغال آن اضافه می شود.


به گزارش صدای صنعتگر،  شهبازی در بازدید از یک واحد بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد که روز یکشنبه با همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان صورت گرفت با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفت، افزود: در این مجموعه بیش از 17 هزار راس دام وجود دارد.
وی ادامه داد: این واحد رتبه اول تولید شیر را در کشور دارد و مدیریت مجموعه تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.
شهبازی گفت: طی 5 ماه گذشته در کارگروه های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.
وی افزود: بجهت اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار این منطقه ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.
قدردان توجه و مسئولیت پذیری استاندار البرز در جهت حل مشکلات تولید هستیم
رضایی، مدیرعامل این مجموعه بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد، گفت: از حضور مسئولان در این مجموعه بسیار خوشحال هستیم چراکه گره گشای مشکلات ما شد.
وی اضافه کرد: بیش از 300 نیروی کار در این مجموعه فعال هستند.
رضایی گفت: امروز با دستور استاندار البرز مشکل احداث کارخانه تولید خوراک دام حل شد و از امروز عملیات اجرایی کارخانه آغاز شد.
وی افزود: با راه اندازی این کارخانه 100 نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می شود.
وی ادامه داد: قدردان توجه و مسئولیت پذیری استاندار البرز در جهت حل مشکلات تولید هستیم.


کد مطلب: 137

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/137/حل-موانع-توسعه-بزرگترین-کارخانه-تولید-شیر-کشور-نظرآباد-دستور-استاندار-البرز

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir