کد مطلب : ۱۳۷
plusresetminus
صدای صنعتگر- نماینده عالی دولت در استان البرز از حل موانع مسیر توسعه بزرگترین واحد تولید شیر کشور در نظرآباد خبر داد و گفت: با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه، 100 نفر دیگر به اشتغال آن اضافه می شود.
حل موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در نظرآباد با دستور استاندار البرز
به گزارش صدای صنعتگر،  شهبازی در بازدید از یک واحد بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد که روز یکشنبه با همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان صورت گرفت با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفت، افزود: در این مجموعه بیش از 17 هزار راس دام وجود دارد.
وی ادامه داد: این واحد رتبه اول تولید شیر را در کشور دارد و مدیریت مجموعه تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.
شهبازی گفت: طی 5 ماه گذشته در کارگروه های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.
وی افزود: بجهت اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار این منطقه ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.
قدردان توجه و مسئولیت پذیری استاندار البرز در جهت حل مشکلات تولید هستیم
رضایی، مدیرعامل این مجموعه بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد، گفت: از حضور مسئولان در این مجموعه بسیار خوشحال هستیم چراکه گره گشای مشکلات ما شد.
وی اضافه کرد: بیش از 300 نیروی کار در این مجموعه فعال هستند.
رضایی گفت: امروز با دستور استاندار البرز مشکل احداث کارخانه تولید خوراک دام حل شد و از امروز عملیات اجرایی کارخانه آغاز شد.
وی افزود: با راه اندازی این کارخانه 100 نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می شود.
وی ادامه داد: قدردان توجه و مسئولیت پذیری استاندار البرز در جهت حل مشکلات تولید هستیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebf8zijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما