کد مطلب : ۱۴۶۲
plusresetminus
برای نخستین بار در کشور و به همت شرکت نفت پاسارگاد شستا نخستین تولید صنعتی قیر عملکردی خاص با گرید ۱۰-۷۶ مخصوص فرودگاه‌های جنوب کشور رونمایی شد.
 نخستین قیر عملکردی خاص در کشور توسط دکتر نوروزی مدیرعامل شستا رونمایی شد
 به گزارش  صدای صنعتگر، با حضور عارف نوروزی مدیرعامل شستا در شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه از نخستین تولید صنعتی قیر عملکردی خاص ویژه فرودگاه‌های جنوب کشور رونمایی شد.
عارف نوروزی درباره ویژگی‌های این محصول دانش بنیان گفت: قیر عملکردی خاص با گرید ۱۰-۷۶ برای اولین بار در ایران ساخته شده است.
وی با بیان اینکه شرکت نفت پاسارگاد شستا سالانه می‌تواند ۳۰ هزار تن قیر عملکردی خاص با گرید ۱۰-۷۶ تولید کند گفت: رونمایی از این محصول دانش بنیان موجب صرفه جویی ارزی زیادی برای کشور می‌شود.
مدیرعامل شستا با بیان اینکه این نوع قیر در تسهیل بار ترافیکی فرودگاه‌هایی که ترافیک هوایی دارند بسیار اهمیت دارد و اغلب فرودگاه‌ها مشتری این نوع از قیر هستند تصریح کرد: در روز‌های آینده هم قیر عملکردی خاص با گرید ۷۶-۲۲ که مخصوص فرودگاه‌های مناطق سردسیری است رونمایی می‌شود.
نوروزی اظهار داشت: قیر پلیمری عملکردی ۲۲-۷۶ با خاصیت ارتجاعی و استحکام بالای ۹۰ درصد یکی از گرید‌های خاص قیر‌های اصلاح شده است که در عمده فرودگاه‌های کشور قابل استفاده خواهد بود.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.p8zbjh8ew9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما