کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

12 بهمن 1400 ساعت 8:55

حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.


حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.
وی دراین پیام آورده است : پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه بزرگ قرن، پس از سال ها، به حیات ملت و اسلام و ارزش های اسلامی، جانی دوباره بخشید و زمینه را برای رسیدن کشور به قله های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی های نظامی پیشرفته و سایر فناوری های نوین فراهم کرد.
این انقلاب ثمره مجاهدت ها و پایمردی های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایت های روشنگرانه  امام خمینی (ره) بیرون راندند.
در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایتمداری، بصیرت، خود باوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است و نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه همواره با صلابت تر از قبل پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست نموده و می نمایند.
بی شک نقش کارگران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و بویژه پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم  بسیار بی بدیل و انکار ناپذیر است و این قشر تلاشگر همواره در روزهای سخت مبارزه با رژیم ستم شاهی وامروزه نیز در تمامی عرصه های کار وتلاش و تولید همراه و همدل با مردم و در میدان بودند.
بدینوسیله فرارسیدن چهل و سومین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی را به کارگران، کارفرمایان و تعاونگران ایران کوچک ،استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسألت دارم.
 


کد مطلب: 684

آدرس مطلب :
https://www.sedayesanatgar.ir/news/684/پیام-مدیرکل-تعاون-کار-وفاه-اجتماعی-استان-البرز-مناسبت-فرارسیدن-ایام-الله-دهه-فجر

صدای صنعتگر
  https://www.sedayesanatgar.ir