کد مطلب : ۶۸۴
plusresetminus
حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.
پیام مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر
حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وایام الله دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.
وی دراین پیام آورده است : پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه بزرگ قرن، پس از سال ها، به حیات ملت و اسلام و ارزش های اسلامی، جانی دوباره بخشید و زمینه را برای رسیدن کشور به قله های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی های نظامی پیشرفته و سایر فناوری های نوین فراهم کرد.
این انقلاب ثمره مجاهدت ها و پایمردی های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایت های روشنگرانه  امام خمینی (ره) بیرون راندند.
در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایتمداری، بصیرت، خود باوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است و نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه همواره با صلابت تر از قبل پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست نموده و می نمایند.
بی شک نقش کارگران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و بویژه پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم  بسیار بی بدیل و انکار ناپذیر است و این قشر تلاشگر همواره در روزهای سخت مبارزه با رژیم ستم شاهی وامروزه نیز در تمامی عرصه های کار وتلاش و تولید همراه و همدل با مردم و در میدان بودند.
بدینوسیله فرارسیدن چهل و سومین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی را به کارگران، کارفرمایان و تعاونگران ایران کوچک ،استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسألت دارم.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcbuab0prhbw.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما