plusresetminus
صدای صنعتگر -تولید محصولات نوآورانه و جدید متناسب با نیازهای روز جامعه به ویژه در شرایط کرونایی از اهمیت فراوانی برخوردار است.
تولید محصولات نوآورانه با تکیه بر توان داخلی
به گزارش صدای صنعتگر ، از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تکیه بر دانش بومی و توان داخلی است . اقتصاد فعلی ما به دلیل وجود شرایط تحریم های ناجوانمردانه و همچنین ضرورت تامین نیازهای داخلی با تکیه بر توان متخصصان ایرانی راه برون رفت از شرایط تحریم است.
 تولید محصولات نوآورانه و جدید متناسب با نیازهای روز جامعه به ویژه در شرایط کرونایی از اهمیت فراوانی برخوردار است.
یکی از شرکت های تازه تاسیس که با به کارگیری خرد جمعی و احساس ضرورت های وضعیت کرونایی و با رویکرد توجه به مصرف غذاهای سالم و سلامت نوش که به ارتقاء ضریب ایمنی سیستم دفاعی بدن کمک فراوانی می‌کند؛ در شهرستان اشتهارد تولید خود را آغاز نموده است.
شرکت سپهر نوش پانیذ که با برند محصولات هانی‌کو اقدام به بسته بندی عسل تک نفره در محصول نوآورانه نموده است که هم در ارتقاء سطح بهداشتی مصرف عسل و همچنین ایجاد جذابیت برای استفاده کودکان از این محصول و تسهیل در مصرف عسل این ماده موثر غذایی نموده است.
مهندس محمود تنباکوچی مقدم مدیر عامل شرکت سپهرنوش پانیذ وی با اشاره به ضرورت و نیاز جامعه فعلی به این محصول گفت: حدود دو سال مطالعات بازار و همچنین طراحی و اجرای نقشه های ماشین آلات و مراحل ثبت برند زمان برد تا اینکه تولید آزمایشی این محصول از ابتدای سال کلید خورد.
مهندس تنباکوچی مقدم در ادامه افزود: واقعیت این است که ما می‌خواهیم محصولی را به مردم برسانیم که بتواند سبک زندگی و استفاده درست از غذاهای سالم را ترویج نماید؛ متاسفانه در شاخص‌های جهانی میزان مصرف مواد قندی و نمکی ایرانیان به نسبت سایر افراد نقاط جهان از حد میانگین بالاتر است و همین امر باعث بروز مشکلات مختلف در سلامتی تن و روان شهروندان شده است و کارشناسان مستمر بر استفاده درست از شیرینی ها و مواد قندی همچنین روغن و نمک تاکید می کنند.
مهندس محمود تنباکوچی مقدم در ادامه افزود: رویکرد ما در بسته بندی عسل در این نوع از قاشق‌های تک نفره که در آن ۸ گرم عسل متناسب با استاندارد اروپا است به این سمت بوده که در سبد غذایی خانوار قند که به عنوان یک ماده مضر بیش از نرم میانگین توسط ایرانیان مصرف میشود ؛ کاهش یافته و در ازای آن دمنوش‌ها به واسطه یک ماده غذایی سالم به نام عسل شیرین شوند که هم بر خاصیت دارویی و درمانی آن تاکید شده است و هم کاهش مصرف قند را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت سپهر نوش پانیذ گفت: هم اکنون در بیش از نیمی از استان‌های کشور زمینه توزیع محصول فراهم شده است و از طریق شبکه‌های مجازی فروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز فرایند توزیع محصولات هانی‌کو در حال اقدام است که امیدواریم با افزایش فروش بتوانیم اشتغال بیشتری را ایجاد کنیم.
شایان ذکر است هم اکنون به صورت مستقیم حدود ۱۵ نفر در فرآیند تولید محصول و همچنین بیش از ۵۰ نفر نیز در فرآیند توزیع آن فعال هستند و انشاالله ایده‌های جدید و محصولات نوآورانه در ادامه کار در برنامه تولید خواهد بود.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcitcazbt1a.2c.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
مشاوره مالی و مالیاتی، مشاوره تخصصی بازاریابی و فروش